1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Voiko ps3 ja ps4 olla kirjautuneena yhtäaikaa samalla tunnuksella

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi xcvv 25.06.2013.

  1. xcvv

    xcvv Regular member

    Liittynyt:
    04.08.2007
    Viestejä:
    125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kysymys otsikossa.

    Mietin ostaakko ps4 vai xboxone. Ja tuli mieleen, että voinko jättää minun ps3:sen olohuoneeseen Netflix, dvd/blueray-soittimeksi ja samaan aikaan pelata ps4:lla toisessa huoneessa? Ja molemmat olisivat kirjautuneena samalla psn-tunnuksella.

    Tietenki toinen vaihtoehto olis tehdä uusi psn-tunnus vaimolle ja siihen liittää minun netflix-tunnus tai tehdä uusi jos noin ei voi tehdä.
     
  2.  
  3. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No vaikea sitä vielä on sanoa, mutta uskoisin että onnistuu. Kyllähän sitä esimerkiksi google-tiliäkin voi pitää samaan aikaan kirjautuneena puhelimella, tietokoneella ja tabletilla ja niin edelleen.

    Netflixissä on sitten omat rajoituksensa moniko voi katsoa samaan aikaan samalla tunnuksella - ja se on mielestäni kaksi.
     
  4. xcvv

    xcvv Regular member

    Liittynyt:
    04.08.2007
    Viestejä:
    125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu netflixin kanssa ei ole ongelmaa. Kyllähän sitä voi kirjautua moneen paikkaan samoilla tunnuksilla. Tajusin sen vasta kun olin kirjoittanut aiemman viestin. Nyt on kännykkä, ps3, xbox360, tietokone ja puhelin samalla tunnuksella. Toki sitä ei katsota kuin yhdellä kerrallaan, mutta onpahan varaa mistä valita :)
    Joten oikeastaan minä jo ratkaisin oman ongelmani tuon ps3 ja ps4 kirjautumisen kanssa. Teen vain vaimolle oman tunnuksen ja pelaan itse nykyisellä.
    Ainoa mikä vielä mietityttää on, että kumman konsolin sitä sitten loppupeleissä ostaa ps4 vai xboxone. Onneksi tässä on vielä aikaa :)
     
  5. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Niinpä, itse varmaankin tulen hankkimaan molemmat (yksinoikeuspelien takia), mutta varmaan PS4 menee ensiksi hankintaan.
     

Jaa tämä sivu