1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Vloggaamisen alottaminen?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi metsa202 29.10.2014.

1. metsa202

metsa202 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi! Nyt aattelin kirjottaa tänne ja kysyä teiltä ihmiset, kannattaskohan mun alkaa vloggaamaan youtubessa? Se on suosittu harrastus ja siks kysynkin mitä mieltä jengi on? Jos jengi kannustaa niin voisin alottaa mielelläni, mutta jos idea ei saa kannatusta niin jätän jutun muhimaan. En mikään paras huulenheittäjä/naurattaja ole mutta voisin aihevideoita tai kuulumisia tehdä. Ketään en halua kopioida tai matkia. Oon parikymppinen äijä ja harrastuksiini kuuluu musiikki ja tietokone. Ja tykkään myös kameralla kuvailla paljon. Olisi ihan tehä kanava ja kuvata sinne 3-4 kertaa viikossa video. Mielipiteitä ja vinkkejä!! :)

2.  
  3. JoniS

JoniS Active member

Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    Kannattaahan sitä tehdä jos se on mukavaa sinun mielestä, eihän sitä tiedä vaikka saisit harrastuksella lyötyä rahoiksi jos saat seuraajia.

metsa202 kiitti tästä.
  4. Sewitsi

Sewitsi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ehdottomasti kannattaa aloittaa, itse aloittelin tuossa jokin aika sitten... Ite ainakin oon tykänny löpistä kaikkee randomia välillä kameralle ja muutenkin tuota videokuvausta harrastanu niin hauskaahan se on. Laitahan linkkiä sun vlogiis kun aloittelet, mikäli olet aloittanut... Pitää käydä tsekkaamassa :D Tässä viel meikän kanava:

https://www.youtube.com/channel/UCO0IR2fBS0p_lVs-0snQyLg

Jaa tämä sivu