1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vistan asennus

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi zippaaja 12.07.2007.

  1. zippaaja

    zippaaja Member

    Liittynyt:
    10.07.2005
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En tiedä menikö oikeaan paikkaan, mutta kun mulla on tuo aspire 5112 pöydällä. Pohjassa mulla on vistan license key mutta mitä minä sillä teen kun koneen mukana ei tullut yhtään minkäänlaisia levyjä ja vistaa ei saa miltään levyltä asennettua nyt sit. Asensin koneeseen xp:n hetkeksi ja formatoin sen osion pois sit mutta nyt kun vista on kerran kaksi asennettu ja poistettu niin en saa sitä mitenkään takaisin sit. Tuntuu hieman oudolle koko myynti "Koneessa vista" kun sitä ei sit kumminkaan voi asentaa itse enään kun se on poistanut.
     
  2.  
  3. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Olisi sen voinut asentaa ellet olisi mennyt poistamaan sitä osiota missä ne asennus tiedostot sijaitsevat.

    Voithan aina yrittää onneasi koneen ostopaikassa, mutta tuskin se enää auttaa. Ratkaisuna on pitää hyvin toimiva XP tai käydä ostamassa uusi Vista.

    Mikä Vista versio siinä oli?
    Mieleen tulisi vielä vaihtoehto, missä menisit osoitteeseen www.torrentz.com ja etsit sen saman version sieltä... ongelmana saattaa olla jos siinä oli suomi versio, niitä voit koittaa metsästää perinteisistä p2p ohjelmista.
     
    Viimeksi muokattu: 13.07.2007
  4. Komikus

    Komikus Member

    Liittynyt:
    22.06.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aspire ehdottaa ensimmäisen käynnistyksen yhteydessä asennusmedian luontia. Tyhjä DVD sisään ja valmis levy syntyy napin painalluksella. Nopeammin palautus käy recovery-osion kautta painamalla bootissa Alt + F10 tai vastaava, mutta sen osion taisit jo poistaa.
     
  5. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Palautusosiota ei pysty poistamaan ilman kolmannen osapuolen ohjelmaa, joten vähän epäilen tuota. Taitaa vain olla vähän käsitteet hakusessa, että mitä on poistettu ja mitä alustettu. :)
     
  6. zippaaja

    zippaaja Member

    Liittynyt:
    10.07.2005
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis missään vaiheessa en ole väittänyt että olisin poistanut osion mistä löytyy jonkunlaiset speksit. Olen poistanut vain osion minkä alunperin loin xp:lle missä siis xp oli asennettuna. Sen hävitin ja yritin käynnistää osiolta missä vistan asennus pitäisi sijaita. Mutta mitään ei ole tapahtunut. Tulee vain että pitää kytkeä netti ja kun kytken netin alkaa se laskemaan jotain paketteja. Ehkäpä se vaatisi jonkun levyn sisäänsä jotta se saisi tehtyä jotain. En tiedä vielä.
     

Jaa tämä sivu