1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Videotykki leffanistille...

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi jocara 18.04.2006.

  1. jocara

    jocara Member

    Liittynyt:
    26.05.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    11
    Vuoden verran oon tässä haikaillu videotykkiä, olen suurkuluttaja mitä tulee leffojen katsomiseen ja keräämiseen. Kotiteatteri (ei valmispaketti) on hankittu ja digiboxi/polttava dvd ym. mutta 28" laajakuva ei tyydytä. Onko jotain hyviä ehdotuksia koneista? Olin yhdellä tutulla katsomassa sellasta jättikuvaa ja hinku on lievästi sanoen kova. Lähinnä haluan tietää kokemuksia lamppujen kestosta/kuvan laadusta/onko merkillä väliä/käyvästä hinnasta/kannattaako käytettyä etsiä jne. Mitä kannattaa ottaa huomioon?
     
  2.  
  3. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tossa aluksi vähän...
    http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2006/02/videotykit/

    Käytetyssähän koskaan ei tiedä lampun ikää, tuolla vertailussa varalamppujen hinnat 260€-450€. Pikaisella vilkaisulla näkyy lamppujen hinnat heittelevän malleitain 200-600€.n välillä, täällä ainakin painas jonku verran hankinnassa.
    Mahdollinen koekatseluhan autaisi valinnassa, tiedähäntä antavatko kotio. Mutta ainakin lähes vastaavissa oloissa.

    Testihirmu Sanyo PLV-Z4, parin kotimaisen lehden ykkönen, tuolta lähtee edullisesti. Myös varalamppu halvimmasta päästä.
    http://www.hullunhalvalla.com/produ...products_id=262431&affiliate_banner_id=262431

     
    Viimeksi muokattu: 19.04.2006
  4. larentius

    larentius Guest

    Jos vain varat riittävät,niin oikea HDTV-projektori.
    Hinta pyörii 10 000 Euron paikkeilla.
    "puolikkaat" ovat puolet halvempia.

    Kahteen paikkaan (jo pari vuotta sitten) suosittelin
    NEC HT 1100-mallit,joissa erityisesti musta-harmaasävyt
    tulevat oikein esille.Nyt on varmaan jo uusi malli olemassa.
    Eikä varalamppujakaan ole viela tarvittu.
    UPS on hyva vehje projektorin ja pyorittimen (PC:n) edessa.

    Muista,etta etäisyydet ja valkokangas on laskettava oikein.
    Valmistajien sivuilta loytyvat valmiit ohjelmat.
     

Jaa tämä sivu