1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Viaccess, Conax yms. miten puretaan?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi GrooveMan 17.05.2002.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. monroe

    monroe Guest

    mikmie. maxoin kesäkuussa 2002 400 e: on suomivalikot ...marcomaani@luukku.com
     
  2.  
  3. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko kukaan saanut Codemanin Sct koodeilla toimimaan. Itse yrittänyt 2 päivää eikä ole oikein onnistunut. 00 avaimessa näyttää olevan väärä loppu kun se loppuu 41. Toivottavasti olen väärässä.

    Codeman mistä mahdoit kyseiset nummerot löytää.

     
  4. jeffi80

    jeffi80 Guest

    Miten on , saako muka MultiDec 8.0:lla näkyviin salatut kanavat?Käytän itse Hauppauge DVB-S Nexus korttia + Triax Multifocus antennia , ja tämä kaiikki on ihan uutta mulle.Onko jollain kokemusta kyseisestä ohjelmasta?Mulla on myös käytössä SoftCam KeyManager mutten oikeen oo päässy vielä jyvälle , et miten sitä käytetään.Mun konees on myös Common Interface , mutten oo koittanu sitä , kun en omista vielä CA-modulia.Olistko kellään myynnis semmoinen CA-moduli (edullisesti)?Onko kukaan koittanu Magic Modullia (http://www.sat.nu/)?Mitä kaikkea sillä saa purettua?---Kiitos etukäteen.
     
  5. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    No ei kais Codemani antama avainsarja toimi ellei se anna 08-avainta...

    -GrooveMan-

    Ps. on hieman kiireitä koulun kanssa joten en oikeen ehi osallistuu keskusteluun kauheesti... kiitos kaikille muille jotka täällä pitää tätä yllä ja auttaa noita aloittelijoita...

    stomppa82:

    SAT-sivujen pohjat on mulla valmiina... täytyy lähettää ne tolle Blind Childille.. katotaan mitä se pitää niistä... Kyllähän mä voisin laittaa nyt heti foorumin servulle, mutta en ehtis hoitaa sitä...
     
  6. stomppa82

    stomppa82 Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2002
    Viestejä:
    475
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    miten on sivujen suojaksen laitta
    ja tuleekot käyttämän sivilla jokunlaista
    salausta?
     
  7. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Sitä täytyy kattoa... voi olla että otan käyttöön ton Personalkey/PublicKey salauksen, mitä nää useimmat saitit käyttää... on idioottivarma suojaus...

    Terv. Groove
     
  8. stomppa82

    stomppa82 Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2002
    Viestejä:
    475
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    entäs oisko PGP kans vyvä tohon?
    Hei grooveman vihttisikö kokeksi
    lähettä jotankin sähköpostia tunttu
    että ois jotakin vika maiden@fin.com
    ois noitta kyllä osotteta 3kappaletta
    itsellen luonut mutta kahdessa ei ole
    sähköposti palvellinta?
     
    Viimeksi muokattu: 29.09.2002
  9. mikmie

    mikmie Guest

  10. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Stomppa82:

    Toi sun antama ossa ei toiminut...

    kyllähän toi PGP vois olla ihan hyvä... täytyy vielä tutustua muihin vaihtoehtoihin...
     
  11. stomppa82

    stomppa82 Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2002
    Viestejä:
    475
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mikähän ois vikana tossa sähkköposti
    osittessa vois olla en ole enne tarvinnut sähkköpostia joten voissitteko autta?
    ja noitahan salaus ohjelmia PGP JA GPG en tiedä
    mitä eroa ois nolla sitten on GPG GNUn
    Valmistama ohjelma on OPENSORSA !
     
    Viimeksi muokattu: 30.09.2002
  12. Reizer

    Reizer Member

    Liittynyt:
    24.07.2002
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Stomppa82:
    Itse asiassa jokainen bitti kasvattaa tarvittavan konetehon kaksinkertaiseksi.
    Eli 2^65 vaatii 2 kertaa enemmän aikaa/konetehoa kuin 2^64. 2^66 vaati 4 kertaa enemmän kuin 2^64 jne jne. Eli tuo 2^192 veisi miljoonia vuosia.

    Eli esim jos Via2 (2^64) veisi vuoden, veisi Irdeto2 (2^80) 65536 vuotta.
     
  13. stomppa82

    stomppa82 Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2002
    Viestejä:
    475
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oiskohan 5v/10v päästä niin
    tehoikaita koneita jolla voi yrittä murtta noi?
     
    Viimeksi muokattu: 29.09.2002
  14. miikka

    miikka Guest

    mika2: Mulla on kans sama triax, jotta saat ticketit näkyviin tarviit funcardin ja siihen oikeen filen... se löytyy täältä www.satviewuk.com "funcard au" vaihda siihen koodit vaikka funpromilla, koska se autoupdate ei toimi jostain syystä ticketeissä... (nordic ja europe kyllä toimii)

    -miikka

    ps. se foorumi ois uskomaton!
     
  15. vilppa

    vilppa Member

    Liittynyt:
    29.09.2002
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi!


    Mulla on Nokia Mediamaster 9800 sarjan DVB satelliittiboksi. Haluan katsella paljon kaikkia kanavia. Mitäs vehkeitä tarvitaan? Conax sovitinta, pic programmeria, jotain muita ohjelmointivehkeitä? Mitkä kortit sopii siihen boksin kylkeen? Funcard vai joku muu? Tarviiko funcardia tai jotain muuta? Valaisua kaivaten, kiitos.

    T: Vilppa
     
  16. MithriL

    MithriL Guest

    2^64 aika kova luku, mutta Suomessahan
    on t?ll? hetkell? euroopan kovin supertietokone, mutta se on tieteellisen laskennan k?yt?ss?.
    sille ku joku p??sis jauhaa tota viacces2.

     
  17. harppa

    harppa Guest

  18. mika2

    mika2 Guest

    miikka.

    kiitoksia käyn kattelemassa tuolta koitan saada
    näkymään.
     
  19. mika2

    mika2 Guest

    harppa:

    koitin jo tuolta löytyviä filejä eikä tuottanut tulosta tai kaikki muut toimii paitsi tiketit.
     
  20. sekapeli

    sekapeli Member

    Liittynyt:
    30.09.2002
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onnistuukohan Samsung 9500 VIACI :n patchaus?

    Kyseisessä laitteessa loader v5.05, eikä patchien ajaminen laitteeseen ole onnistunut.

    Ei taida onnistua satelliitin kauttakaan vielä laitteen päivittäminen niin että softan voisi ajaa sisään pc:ltä?

    Mites tulevaisuudessa, tuleeko tälle laitteelle (jossa siis loader v.5.05) ns. AllCam -patcheja, onko edes teoriassa mahdollista?
     
  21. mikmie

    mikmie Guest

    Monroe

    saitko postia mailiisi?
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu