1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Välimallin kännyä vailla

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi rick79 30.11.2014.

  1. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Terve.
    Tällä hetkellä käytössä iphone 4s ja tarkoituksena ostaa tulevaisuudessa iphone 6+. Tällä hetkellä kuitenkin rahatilanne ei anna periks moiselle hankinnalle. Ios 8-pilas tuon 4s:n aika totaalisesti eikä sen käyttö enää ole sujuvaa ja mieluisaa. Joten nyt tarvis noin satkun kännykän. Puhelimesta pitää löytyä tuki spotifylle. Muuten puhelimen käyttö on perusmailien tsekkailua ja normipuhelimen käyttöä. Plussaa jos puhelimessa toimii fb messenger.. Android on ehdoton ei, joten sillon kallistutaan lumian puoleen. Kannattaako ostaa uutena satkun lumia vai maksaa ehkä vähän paremmasta mutta vanhemmasta mallista käytettynä se satku? Mitä lumian malleja suosittelette? Ite pudonnu vähän noiden puhelinten kelkasta..
     
  2.  
  3. olkitu

    olkitu Regular member

    Liittynyt:
    17.11.2014
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Ehdottomasti itse olen Androidin kannalta, mutta jos et itse halua Androidia niin toki Windows Phone puoli sitten onnistuu Spotify ja Facebook Messenger. Nämä nyt ei sitten ole niin sulavia kuin IOS ja Androidissa.

    Halpa ja hyvä on Lumia 520, johon saa sitten Windows Phone 8.1 Update päivitys, itselläni tämä on ollut jonkin aikaa. Nykyisin kyllä olen Samsungin S3 4G:llä menen eteenpäin.

    Käytetystä mallista sitten jos ostaa niin katsoo että vain on päivitys Windows Phone 8.1 Updatelle, muuten ihan kelvollinenkin.

    Lumiasta 520 siis ihan hyvä akun kesto:

    - 3G HSDPA 21 Mbps asti, käytännössä maksimissaan olen mitannut noin 14Mbps asti, normaali on 10 Mbps asti enintään.
    - Akku kestää hyvin kokonaisen päivän, ei silti sen eneempää. Akun koko 1430mAh.
    - Käyttöjärjestelmässä paljon puutteita, kun olet tottunut IOS käyttöjärjestelmään
    - Sovelluvalikoima on heikko, mutta tärkeimmät sovellukset löytyy

    Tarkemmat speksit ja hinta: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/35466/dkrqk/Nokia-Lumia-520-Windows-Phone-puhelin-valkoinen
     

Jaa tämä sivu