1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uutta konetta ostamassa

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Angelsgrace 26.05.2015.

  1. S11l1

    S11l1 Active member

    Liittynyt:
    11.09.2013
    Viestejä:
    709
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    53
    Asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta alkaa menemään pikkuisen yli tämä mouhotus siitä että kerran tullut todella huonolla kasauslaadulla tavaraa toimitettua.

    Täällä sekä Muron puolella on tehty Systeman paketteja aika reilusti, joissa ollut kasaus mukana ja todella marginaalisessa osassa näistä ollut jotain ongelmia. Harvemmin kun näistä hyvistä kokemuksista täällä huudellaan. Itse nähnyt toimitettuna kymmenkunta Systeman kasaamaa konetta enkä yhdessäkään ole voinut moittia kasaus jälkeä (kaikissa Basic kasaus). Siitä olen samaa mieltä että Basic/Pro kasauksen erottelu on turhaa.

    Joten jätetään se Systeman parjaaminen niihin ketjuihin, joihin se kuuluu ja jätetään se pois niistä ketjuista, joissa se ei hyödytä mitään.

    Ja kun nyt lähdettiin tälle OT linjalle niin jatketaan vielä sen verran että ihan vinkkinä muutamalle uudelle foorumistille, kiinnittäkää huomiota hieman siihen ulosantiin, sillä kirosanojen viljely ei teidän viesteistä fiksumpia tee, päinvastoin.
     
  2.  
  3. jakkeman

    jakkeman Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2006
    Viestejä:
    354
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sinäpä sen sanoit, se on kurjaa kuinka yritys musta maalataan kokonaan YHDEN kasauksen takia. Aikaisemmasta historiasta en tiiä.

    Mutta asiaan, itelläkin vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia systemasta. Herrojen kasaama paketti näyttää oikein hyvältä, ssd:tä hieman kyllä kaipais, on omasta mielestäni ihan must tänä päivänä. Mutta jos ei budjettiin sovi niin eihän sille mitään mahda :) Kuten wallukin aikasemmin mainitsi niin prossu on hyvä vaihtaa tulevaisuudessa, pitäisi tuolla paketilla gta:n pyöriä pelattavasti.
     
  4. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Jatketaan ot:tä sen verran että jos on kasaajalla ollu huono päivä niin myös se tuli selväks ettei systemalla ole minkäännäköistä laadun valvontaa. Kuten monessa paikassa toimitaan niin että kun jotain on läjätty niin sen joku tarkistaaennen lähetystä. (siis muillakin aloilla kun elektroniikka).. Ja tosiaan tuossa kahessa eri kasausmyynnissä ei oo mitään ideaa. Jos kasauksesta maksaa niin sen pitää aina olla pro
     
    Xounari kiitti tästä.
  5. Xounari

    Xounari Regular member

    Liittynyt:
    10.05.2015
    Viestejä:
    572
    Kiitokset:
    77
    Pisteet:
    38
    Veit varpaat suustani!
     
  6. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Melkoinen epäluottamuslause vanhalle työntekijälle. Jonkun kesätyöläisen kohdalla tuollainen olisi ymmärrettävää.
     
  7. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Jotenki jos rinnastaa omaan alaan tuota niin mitenköhän ois tällänen skenaario.. "minä- tää teiän yläkerta on nyt rakennettu""asiakas-kiitos" viikon päästä "asiakas-lapsi meni leikkimään ylös ja lattia petti altaja tippu alakertaan""minä-aijaa, unohinkohan mä ruuvata juoksut ja koolingit kiinni?" Sen jälkeen keskustelu jossain rakentajat.fi-saitilla.. "kaikille sattuu huonoja päiviä"

    Jotenki en nää tuon menevän noin. Toki rakentaminen ja koneen kasaus on eri asioita mutta kyllä jokaisen alan työntekijällä pitää olla sen verran ammattiylpeyttä että kaikki mitä tehdään, tehdään kunnolla ja asiakasta ajatellen.. Paska juttu jos niitä huonoja päiviä aletaan sallimaan. Esim. Sähkäreille, autonkorjaajille. Kirurgeille, risteilyalusten kapteeneille, lentäjille, jne... Edelleen peräänkuulutan ammattiylpeyttä, oli ala mikä tahansa, vaikka sitten siivooja. Aina pitää antaa parastaan..
     

Jaa tämä sivu