1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Uutta (IPS) näyttöä etsin, max 150e

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi kriza 23.07.2014.

  1. kriza

    kriza Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2014
    Viestejä:
    117
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Elikkäs ois uudelle näytölle tarvetta. Hinta pitäisi olla max 150e (ilman posteja), sillä itse koneeseen meni sen verran rahaa.
    Näytöllä editoisin kuvia ja videoita mutta pelaisin myös pelejä (enemmän editoisin). Oon lukenu että IPS näyttö kannattaa ottaa jos käyttää paljon kuvieneditointiohjelmia, joten sille linjalle lähden. Eli mahd. halpa IPS näyttö (21.5 - 24", mieluiten 23"). Ehdotuksia?

    Oon katellu tota Asuksen VS239HV 23" IPS- näyttöä (http://www.asus.com/Monitors_Projectors/VS239HV/specifications/) Olisiko tuo hyvä tarpeisiini? Muualla maksaisi +160e paitsi webhallenista saisi kyseisen näytön hintaan 129e + postit 9e. Ja näytössä on 5ms vasteaika, joka on käsittääkseni melko hyvä IPS näytölle?

    Anyway, olisiko tuo näyttö 130e väärti? Jos ei niin saisiko muita näyttöjä suunnilleen samaan hintaan?
    Kiitos jo etukäteen vastauksista.
     
  2.  
  3. kriza

    kriza Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2014
    Viestejä:
    117
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    bump
     
  4. kriza

    kriza Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2014
    Viestejä:
    117
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Hei eiks kukaan löydä tätä ?
     
  5. Lurluck

    Lurluck Active member

    Liittynyt:
    14.11.2010
    Viestejä:
    3,422
    Kiitokset:
    117
    Pisteet:
    73
  6. kriza

    kriza Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2014
    Viestejä:
    117
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    En nauti kun webhallen poisti tuon asuksen 239hv näytön ja siellä se oli 30e muita kauppoja halvempi...
    No, saa sen n. 155e esim Mikromafiasta, ei hajuakaan kyseisen puljun luotettavuudesta mutta joo. Multitroniciata sais tilattuu 159e + ilmaset postit. Kattoo sit ny jos tulis jotain hyperdyper tarjouksii...

    Ja noista CDONin näytöistä ei oikeen löytyny lompakolle hyvää vaihtoehtoo, IPS näyttö sen olla pitää eikä tuo Acerin 129e näyttö oikein viihdyttänyt silmää + siin on 1ms isompi vasteaika (ik, ei sitä silmäl huomaa :) ku siin asuksen mallis jonka oon tod. näk. hankkimas. Ei taida 160e saada mitään paljoo parempaa. En kuitenkaan ole mikään hc pelaaja ja enimmäkseen editoin ku pelaan.
     

Jaa tämä sivu