1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uutta älypuhelinta ostamassa

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi konetieto 26.06.2011.

  1. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Maailman huonoin argumentti ikinä. Ei kannata ostaa, koska se jää viimeiseksi sarallaan? Mitä vitun väliä sillä on, jos se on maailman paras puhelin?
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Mutta kun se ei ole! En minä ainakaan ostaisi sellaista kännykkää, jonka käyttis olisi vaan siinä kännykkämallissa, eikä se tulisi muihin... Mitä järkeä nyt siinä olisi? Enhän minäkään osta uutena sellaista tietokonetta, jonka käyttistä ei päivitetä tai se olisi vain tässä koneessa, ei missään muussa.
     
    Viimeksi muokattu: 02.07.2011
  4. Thor1993

    Thor1993 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2007
    Viestejä:
    860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis MeeGo ei oo niin kuollut käyttis, kun Nokia yrittää antaa ymmärtää.
    Nokia ei todellakaa ole MeeGon ainoo kehittäjä ja käyttäjä.
    Muut merkit voi hyvin tuua MeeGo puhelimia markkinoille ja Intelkin panostaa vielä täysillä. Ainakin ZTE on kertonu ottavansa MeeGon käyttöön.

    Siltikin taitais oma valinta kallistua Androidin puoleen, ainakin tällä hetkellä. Myöhemmin voi olla toisin.
     
  5. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Ja mä lisään vielä että jos puhelin toimii hyvin, niin minkä helvetin takia sitä tarvitsee päivitellä. Jos taas puhelin ei täytä myyntihetkellä ilmoitettuja ominaisuuksia, puhelin kauppaa ja rahat takaisin. Ylipäätään ainakaan mua ei kiinosta olla asentelmassa kokoajan jotain hemmetin päivityksiä. Ihan tarpeeksi saa tehdä tuota windows PC:n, digiboksi, telkkarin ja kohta varmaan kahvinkeittimenkin kanssa (PRKL!).

    Toki päivitykset joskus tuovat parannuksiakin, mutta toisaalta tällaista toimintaa voisi pitää jonkinlaisena kusetuksenakin. Tuodaan ensin kiireellä markkinoille keskeneräisiä tuotteita, ja koitetaan korjata vikoja jälkeenpäin.

    Myönnettäköön että viime viikolla päivitin yhden n.2 vuotta vanhan 6700:n ja sain siihen sillä tavoin tuon ilmaisen navigoinnin. Yritän kuitenkin hankkia valmiiksi sellaisen puhelimen jossa on valmiiksi ne ominasuudet joita tarvitsen.

    Ja vastaus tuohon varsinaiseen kysymykseen:

    Menet kauppaan, ja kokeilet noita eri vaihtoehtoja. Ennen tuota käyntiä teet itsellesi selväksi mitä ominaisuuksia haluaisit puhelimelta. Täältä et kuiteenkaan välttämättä sitä vastausta omiin tarpeisiisi löydä. Suuntaa antavaa tietoa kuitenkin. Tällaisessa keskustelussa tuntuu olevan se vika, että tietenkin kehutaan juuri sitä laitetta jonka itse omistaa.
     
  6. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Puhelimen päivitys kannattaa. Se korjaa bugeja ja voi tuoda uusia ominaisuuksia. Turha viedä puhelinta huoltoon jos se lagittaa. Ensiksi pitää päivittää puhelin. Jos se ei auta niin sitten vasta huoltoon.
     
  7. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    EI NÄIN! Mielestäni jos maksan puhelimesta 500 euroa, kyllä sen perkele täytyy toimia. Ei hemmetissä voi olla niin että puhelimen "korjaaminen" jää asiakkaan vastuulle!

    Uusista ominaisuuksista olen osittain samaa mieltä. Mukavahan se on jos vanhaan puhelimeen saa uusia ominaisuuksia joita siinä ostettaessa ei ole ollut.
     

Jaa tämä sivu