1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma uus puhelin, vaikeeta auttakee

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi ukelea 12.10.2014.

  1. ukelea

    ukelea Member

    Liittynyt:
    19.10.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    morjestaa..ja apua.
    oon tehny aiheesta jo liian vaikeen itelleni, mut tää älypuhelinten älytön määrä tekee uuden puhelimen ostamisesta erittäin vaikeeta.
    ja itseasiassa olis mulle eka "kunnon" älyluuri, koska nyt käytös broidin vanha zte blade. ja tätä ei hyvällä tahdollakaan voin sanoa kauheen hyväksi.
    eli apua kaivataanan. hakusessa luuri, mielellään ei yli 450 egen. käytän musan kuunteluun, netin pläräämiseen ( paljon ), pelailuun, kuviakin otan aika paljon...näyttö sais olla maksimissaan 4,6 tuumaa,alle 5 joka tapauksessa koska mulla on skidisti tavallista pienempi lapanen elikkäs handu.
    omenassa häiritsee se, ettei oo muistikortti paikkaa, vaimo ei suosittele samsungia...broidilla sony z1 compact joka kuulema on todella hyvä.
    oon tosiaan yli vuoden täs miettiny ja ettiny itelleni sitä "oikeaa". koon ja yhdellä kädellä käytettävyyden puolesta sonyn z compact ois hyvä, oon sitä näpränny aika paljon..
    ota nyt sit tästä selvää... :)
    mut iso kiitos jos joku täällä ehtis auttaa ja ehdottaa jotain..
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108

Jaa tämä sivu