1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uudelleenasennus edessä?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi qrutto 03.01.2010.

  1. qrutto

    qrutto Member

    Liittynyt:
    30.12.2009
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli toissapäivänä sain koneen formatoitua uudelleen ja asensin windowsin ohjeiden mukaisesti kasaamallani windows xp:n levyllä.Aluksi kaikki näytti menneen ongelmitta,mutta nyt kun yritän asennella eri ohjelmia tulee paljon erroria.Sain netin toimimaan hyvin ja ongelmitta.Virusturvatkin sain asennettua.Kun yritän avata help & support kohdan start-valikosta tulee näkyviin viesti "Windows cannot find `helpctr.exe`".Kun yritin asentaa WoWin lisäosaa Wotlk,Licence Agreement-kohdassa pitäisi ilmeisesti hakea EULA.html-teksti jostain ja tulee kysymys "Do you want to save or open this file" ja sitä ei voi painaa,koska kyseinen teksi katoaa 2-3 sekunnin kuluttua ja samalla koko asennus loppuu kadoten.Minulla toimii selaiminakin vain Mozilla Firefox ja Opera.Internet Exploreria en saa ollenkaan asennettua.Itse en siis tiedä paljon näistä ongelmista,joten onko kyseessä virhe,joka on tapahtunut asennettaessa windowsia vai puuttuuko minulta joitakin ohjelmia/ajureita?Olen kyllä asennellut koneen mukana tulleita ajureita.Voisikohan kyseiset ongelmat korjata ilman windowsin uudelleenasennusta?
     
  2.  
  3. logipro

    logipro Regular member

    Liittynyt:
    27.06.2007
    Viestejä:
    1,009
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onkos aito levy omatekevät ovat juuri ruollaisia et tiedostoja jää pois ja muutenki laittomia.
     
  4. __int64

    __int64 Member

    Liittynyt:
    06.10.2009
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos nyt päätät uudelleenasentaa, nii asenna muistitikulta
     
  5. apumies

    apumies Regular member

    Liittynyt:
    18.06.2006
    Viestejä:
    471
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Varmaankin levyn teossa on joku epäonnistunut.
    Kokeile tehdä uusi levy eli lisää siihen alkuperäiseen xp:n levyyn esim. nlitellä kaikki tarvittava.Sen jälkeen uusi puhdas asennus.
     

Jaa tämä sivu