1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Useampien sähköpostitilien määrittäminen android laitteesseen

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Porshe 27.11.2014.

  1. Porshe

    Porshe Regular member

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    1,111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tässä hikipisarat otsalla olen yrittänyt määrittää gmail tilejäni puhelimeni sähköpostiohjelmaan. Gmail ohjelmaan ne saisi laitettua mutta en halua määrittä niitä ''tileiksi'' puhelimeeni vaan haluan ne ainoastaan yhteen sähköpostiohjelmaan. Olen yrittänyt niitä tähän androidin omaan sähköpostiohjelmaan sekä K9 nimiseen ohjelmaan. Gmail tili joka on määritetty Gmail ohjelmaani toimii näissä 2:ssa muussa ohjelmassa, mutta nämä 2 muuta eivät suostu toimimaan. Ohjelmat valittavat että käyttäjätunnus tai salasana on väärin kun yritän määrittää niitä mutta ne ovat kyllä ihan varmasti oikein. IMAP on käytössä kaikissa gmail tileissäni ja vähemmän turvalliset sovellukset on sallittu myös. Mikä tässä oikein mättää?

    Parempaa sähköpostiohjelmaa saa myös ehdottaa :)
     
    Viimeksi muokattu: 27.11.2014
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Onko käytössä tämä uusi Gmail?
     
  4. robsku

    robsku Member

    Liittynyt:
    23.09.2006
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse käytän kummankin, gmail, sekä kapsi.fi:n sähköpostiin AquaMail ohjelmaa.... on omat tarpeet, ainakin pääosin täyttänyt. Alku kokemukseni GMail ja perus email ohjelmista, sen lisäksi että piti kahta eri softaa käyttää, on että ne olivat surkeita - siitä on pian vuosi, vai kaksi, kun AquaMailia koitin, enkä ole kaivannut vielä toista.
     
  5. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Kannattaa vastaisuudessa katsoa noita päivämääriä, milloin kysymys on julkaistu.
     

Jaa tämä sivu