1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield TF5100PVRc

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi horst_a 24.03.2006.

  1. horst_a

    horst_a Guest

    Kyseistä boksia yrittänyt päivittää uutta firmistä, mutta ei onnistu? Ensin tv ruudussa lukee "dn-08" jonka jälkeen "E-15" alkaa vilkkumaan??
    Eli tietokoneessa tfdn_usb ohjelmassa tedoston polku auki ja download, sitten boksi päälle, ja kun "E-15" alkaa vilkkumaan pc:n ruudus näkyy all files completely transferred tjs. Ei lopu vilkkuminen ennen kuin boksista ottaa virrat pois, firmiksen pvm näyttää sept.2005.
    Siis miten saan sen uusimman sisään?

    ps. Firmis mitä olen yrittäny on uusin, eli maaliskuu 2006.
     
  2.  
  3. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. horst_a

    horst_a Guest

    Sitä mä vähän pelkäsinkin.
     
  5. horst_a

    horst_a Guest

    Ongelma löytys, 2x5m usb kaapelia käytös, yksi pois ja voila'.
     
  6. viktooria

    viktooria Member

    Liittynyt:
    07.06.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä yritin päivittää oman Topfield TF5100-digiboxiani Wikikirjaston ohjeitten mukaan, mutta ei onnistunut. Tein seuraavat: Latasin Firmware päivityksen Topfieldin sivuilta. Liitin USB:llä digiboxin koneeseen, käynnistin TFDN-USB ohjelman ja sieltä valitsin lataamani päivityksen, painoin download ja käynnistin digiboxin. Ja sen jälkeen olisi digiboxin näytöllä pitänyt vaihtua numeroita, mutta eipä tapahtunut yhtään mitään. Mitä siis tein väärin??? Tarvitseeko television olla kytkettynä digiboxiin päivityksen aikana? Tietokone yritti automaattisesti tunnistaa uutta laitetta, kun yhdistin Digiboxin USB-piuhalla koneeseen, mutta ei onnistunut. Kertokaa viisaammat miten homma hoituu.
     
  7. Beaver

    Beaver Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2002
    Viestejä:
    421
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lataa Topfieldin sivuilta tiedosto TFDN_USB. Pura tämä johonkin kansioosi. Se sisältää kaksi tiedostoa tfbulk.sys ja tfbulk.inf. Klikkaa .inf tiedostoa hiiren kakkospainikkeella jolloin valikkoon tulee mm. Asenna. Klikkaa sitä hiiren ykköspainikkeella, jolloin toppyn USB ajurit asentuvat. Kun laitat nyt toppyyn virrat päälle, windows löytää sen ja kertoo että se on käyttövalmis. Nyt sammutat taas toppyn ja aloitat alusta ohjelmiston päivityksen kuten teit aikaisemminkin.
     
    Viimeksi muokattu: 07.06.2006
  8. viktooria

    viktooria Member

    Liittynyt:
    07.06.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tattis! Vika olikin ajureissa... luulin että ne asentuu automaattisesti oikeeseen paikkaan, mut ne pitikin itse asentaa. Päivitys onnistui!
     

Jaa tämä sivu