1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield sittenki parempi????

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi batter 02.05.2007.

  1. batter

    batter Member

    Liittynyt:
    10.04.2007
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt kun olen lukenu näitä keskustelupalstoja oikein urakalla, niin nuppi on sekaisin ku seinäkello ja yhä on epäselvää kumman ostaisin, Procaster 6300c vai Topfield 5100pvrc hdmi. En oikein ole saanut kiteyttettyä näiden kahden eroja tai jomman kumman paremmuutta, vaikka kuinka tutkimustyötä teen!! Taitaa alkaa kuitenkin kallistumaan sen toppyn puoleen, hinta kun on 569 euroa (procaster 649 euroa..Mikä sen muuten niin paljon kalliimmaksi tekee?!) ja taitaisi takuuasiat sun muu tuki hoitua toppylla helpommin kuin procasterin kanssa...jota ymmärtääkseni myy VAIN verkkokauppa. Nämä laitteet vissiin ominaisuuksiltaan ovat kutakuinkin yhtä hyvin varusteltuja, ja ovat voittaneet testejä mennen tullen. Toppy vaan vaikuttaisi ns. varmemmalta valinnalta...vai hämäännynkö vaan,koska sitä myydään joka liikkeessä ja näin ollen tuntuu turvalliselta ostaa..? Mitä mieltä olette,onko päätelmissäni mitään järkeä? Pikkuhiljaa alkaa nyppiä tämä jahkailu, kun ei osaa päättää! Selvennettäköön vielä, että itse olen,kuten varmaan kävikin selväksi, ihan tavallinen tv:n katsoja enkä sen enempää harrastaja, toki olisin valmis oppimaan ja kiinnostaisi kyllä ne lisäherkut mitä bokseihin saa, siis mitä "tappeja" niitä nyt on... Mutta pääasiassa kuitenkin haen hinta/laatu-suhteeltaan parasta boksia jossa päivittäinen käyttö on jouhevaa ja tallennustilaa on tarpeeksi,ja tallennus helppoa ja luotettavaa. Niin ja nopea kanavanvaihto! Siinä tärkeimmät. Auttakaa nyt hyvät ihmiset,kumpi näistä nyt on viisaampaa ja kannattavampaa ostaa, mielipiteitä ja faktoja otetaan ilolla vastaan!!!
     
  2.  
  3. batter

    batter Member

    Liittynyt:
    10.04.2007
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jaa, päivitin tietoni, se procaster onkin nyt näköjään 629 euroa... No, mutta postikuluineen kuitenkin lähemmäs 640 euroa.
     
  4. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    ProCaster tuotteilla on Verkokokauppa.Comin yksinmyynti oikeus Suomessa.

     
  5. isi

    isi Member

    Liittynyt:
    03.02.2003
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla on toppy ollut noin vuoden kauemmin kuin se tuli yleisesti myyntiin kauppoihin ja pelannut täysin esim kiinto levyä en ole alustanut uusix vaikka päivittäin on tallennettu sekä poisteltu ohjelmia useamman vuoden ajan.
    procasterin 6300 hain kuulemma ensinmäisenä verkkokaupasta pelitti muutaman kk sitten heitti kiinto levyn jumiin...kävin vaihtamassa sen uuteen ,takuu pelaa loistavasti kun ei tarvinnut odottaa laitetta mistään huollosta kk kaupalla.
    pro:ssa on kuvallinen pika kelaus 16 kertanen jos sillä on merkitystä....
     

Jaa tämä sivu