1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield .rec tiedostot

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Kallunki 17.04.2007.

  1. Kallunki

    Kallunki Member

    Liittynyt:
    13.02.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen siirtänyt USb kaapelilla toppyn .rec videoita pc:n kovalevylle ja muuntanut ne project x:llä mp2 muotoon ,jonka voi AutoGk ohjelmalla muuntaa divx tai xvid muotoon. Ainoa ja paha ongelma on se ,että project x valittaa useista toppyn .rec tiedostoista : Cannot find sequence header. Ja näitä ei voi käsitellä mp2 tai mihinkän muuhunkaan muotoon.

    Olen siirtänyt turbo /tai norkkuvauhdilla Altairilla ja ei tunnu vaikuttavan asiaan. Ei ilmeisesti ole kumminkaan file erroreita ,mut joku mättää??
     
  2.  
  3. artsipunk

    artsipunk Member

    Liittynyt:
    04.03.2005
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni meni hermo aikanaan tuohon project x:n, kun itse siirtelen musavideoita koneelleni ja pakkailen yleensä divx-muotoon, niin yli puolissa videoissa oli kuvan ja äänen synkki-ongelmia, vaihdoin softan MPEG Streamclippiin, huonona puolena, että muistaakseni pittää hommata (maksullinen?) quicktime mpeg2 - plugini (ja koneella oltava quictime), mutta sen jälkeen ongelmat katosivat, ja toi softa on itselläni toiminut kuin "junan vessa".. :) Joskus rutisee jostain virheistä käännön aikana (data breaks) mutta eivät asiaan mitenkään vaikuttaneet, tekee sen, jos .rec tallenteessa pieni ääni/kuva häiriö.. Suosittelen edes testaamaan tuota MPEG Streamclippiä, itse diggaan.. :)
     
  4. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyseinen virheilmoitus tulee ainakin silloin kun yrittää käsitellä salattuja/osittain salattuja tallenteita. Voisko olla tuosta kysymys ???
     
  5. Kallunki

    Kallunki Member

    Liittynyt:
    13.02.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tota olen ittekkin miettinyt ,mutta osa Top Geareista menee ja osa ei??
    Mutta saattaa olla jotain salaukseen liittyvää. Project x ei ole syyllinen ongelmaan ,koitin yhdellä toisella ohjelmalla ja suunnilleen samaa vikaa valitti. Ei tää niin ruususta ollukkaan tää siirto pc:lle tosta vaan. En tiä ,mikä mättää ,mut perseestä on tilanne kumminkin.
     
  6. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Osa Top gear-jaksoista voi hyvinkin olla tallentunut salattuna. Muistaakseni Topfield tallentaa joissain tilanteissa ohjelman/osan ohjelmaa salattuna.
    Sen salauksen näkee Topfieldin tiedostojen (boxissa) nimen perässä olevasta $-merkin väristä.

    vihreä=salaus purettu
    keltavihreä=osittain salattu
    keltainen=salattu

    Mutta kai nuo oli jo tiedossa ?
     
  7. Kallunki

    Kallunki Member

    Liittynyt:
    13.02.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
     

Jaa tämä sivu