1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield 5100PRVc HDMI EPG ongelma

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi cbmhtj 23.01.2017.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. cbmhtj

    cbmhtj Member

    Liittynyt:
    01.09.2003
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Moi

    Kysyn tällaista ongelmaa joka alkoi yllättäen viime vuoden joulukuun lopulla.
    Itselläni on käytössä tuo otsikon mukainen digiboksi käytössä.
    Tapina käytän Plasma EPG viimeisintä versiota 2.35 versiota (rekisteröity versio). Ja asun Elisan kaapeli-tv taloudessa.

    Mutta nyt on alkanut olemaan sellainen ihme ongelma, että jostain syystä seuraavien kanavien EPG tiedot ovat tyhjiä Hero, Kutonen, MTV Max, Cmore First, Cmore Hits, Cmore Stars, CMore Series, SF-kanalen, TLC.....siis Plasma EPG:ssä.
    Joskus saattaa olla että muitten kanavien EPG tiedot puuttuu kun selaa joitakin päiviä eteenpäin. Tai sitten välistä puuttuu EPG ohjelmatietoja.

    Plasma EPG hakee joka aamu kello 6 EPG ohjelmatiedot (katseluajastuksen avulla). Ja kun katson Plasma EPG tietoja niin nuo kyseiset kanavat ovatkin tyhjiä. Ja kun menen kyseiselle kanavalle ja katson Toppyn omaa EPG niin ohjelmatiedot on olemassa tai sitten ei ole.

    Eli toisin ohjelman nimiä EI näy mutta ohjelmakuvaukset näkyy. Ja kun sammutan digiboksin ja menen kyseiselle kanavalle uudelleen niin ohjelman nimet näkyykin nyt ja kun menen toiselle kanavalle josta puuttui ohjelmannimet. Ja katson Toppyn omaa EPG:tä niin nyt näilläkin kanavilla on myös ohjelmannime.
    Ja sitten pitää hakea pikahaulla PlasmaEPG ohjelmatiedot.

    Topfieldille olen tehnyt tehdasasetusten palautuksen mutta ei auta asiaa. PlasmaEPG ohjelmakuvaukset tiedoston olen poistanut ja hakenut sitten uudestaan ohjelmatiedot...mutta ei auta asiaa.

    Että mikä ihme tuon "vian" oikein aiheuttaa? Voiko vika olla esimerkiksi virtalähde ongelma? joitakin vuosia korjautin digiboksin kun salatun kanavan tallenteet alkoi pikselöitymään. Niin huollossa oli vaihdettu vain 8 elkoa virtalähteeseen.
    Mutta eivät vaihtaneet kaikkia vaikka pyysin vaihtamaan kaikki koska minä olen maksava asiakas. Ja mitä olin lukenut netistä, että Toppyn omat elkot ovat surkeita (silti tämä korjaaja väitti kivenkovaa, että Toppyn omat elkot ovat hyviä ja netissä kirjoitetaan vain pee jaskaa).
    Virtalähteeseen oli vaihdettu 8 kpl Rubicon elkot. Mutta yhtä isoa elkoa ei oltu vaihdettu. Kysyin asiaa niin se oli kuulemma kunnossa vaikka oli alkuperäinen elko (ostin boksin 2008) ja liittyi mitä korjaaja selitti, että viritin puoleen. Pikkuelkoja ei ollunna vaihtanut ollenkaan. Samalla vaihdoin kiintolevyn 500 Gt Sata kiintolevyyn ja Topfieldiltä tilasin sata muuntimen.
     
    Viimeksi muokattu: 02.03.2017
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu