1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tietoa DC++:n ja hubilistan ongelmasta

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Gadget 25.10.2006.

  1. Niko247

    Niko247 Member

    Liittynyt:
    05.09.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jeejee
     
  2.  
  3. McVenus

    McVenus Guest

    mulla tulee tällänen homma ruutuun ku koitan ladata jotain : port 4 is busy, please choose another in the settings dialog, or disable any other application that might be using it and restart dc++. eli en pysty lataamaan mitääb listaa mutta ohjelma aukee kyllä niin mitä pitäs tehdä?
     
  4. Pekek78

    Pekek78 Regular member

    Liittynyt:
    05.08.2006
    Viestejä:
    371
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miks listat ei toimi?!?
     
  5. ettane

    ettane Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    523
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Heittäkääpä joku taas vaihteeks toimivia hubilistoja. Itsellä tällä hetkellä 1 lista mikä toimii....

    Kiitos!!
     
  6. foxsdick

    foxsdick Guest

    niin... mitä pitäisi tehdä, kun on sellainen ongelma, etten saa enää yhteyttä muihin hubeihin, eli en saa hubilistoja näkyviin. kohdekone joko ei vastaa ajoissa tai sitten yhteys sulkeutuu <---eli olenko saanut ne esille ja sitten yhteys on katkennut? en tiedä, olen aktiivinen ja uusin dc++:ssa versio on, asetukset on kunnossa ja suomenkielinen kielipaketti, mutten tajua missä vika. helppiä melko nopsaa? ne hubit, jotka joskus ennen olin ottanut esille (kirjautunut sinne) ovat kyllä tallessa ja voin sieltä helposti ladata tiedostoja, mutta minun pitäisi saada eräs toinen hubi esille (Otaku) että saisin ladattua erillaista animea koneeseen :< ku nuilla muilla hubeilla (jossa sisällä olen) ei löydy niitä kyseisiä..

    PIKAISTA VASTAUSTA KAIPAILEN!! :<

    kiitos näin etukäteen <3 :)
     
  7. maksis

    maksis Regular member

    Liittynyt:
    15.02.2005
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  8. Jonah87

    Jonah87 Member

    Liittynyt:
    15.12.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eipä toimi mitkään hubi osoitteet minulla. Latasin Dc++ 0.699 version ja nyt ei toimi hubilistat. En pääse yhdistämään mihinkään. Turhauttavaa.
    Taitaa olla mun asetuksissa jotain vikaa. osaakohan joku kertoa mitä pitäisi tehdä?

    muoks. "Download failed: Yhteyttä ei voi muodotaa, koska kohdekone ei salli sitä."

    Tuollainen teksi tulee kun yritän ladata hubilistoja.
     
    Viimeksi muokattu: 04.03.2008
  9. maksis

    maksis Regular member

    Liittynyt:
    15.02.2005
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ettei palomuuri blokkaisi ohjelman paasya nettiin
     
  10. Jonah87

    Jonah87 Member

    Liittynyt:
    15.12.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt tulee teksti : Pyydetty osoite ei kelpaa tässä kontekstissa.
    Palomuuri ei estä sitä. Outoa. ???????????????
     
  11. maksis

    maksis Regular member

    Liittynyt:
    15.02.2005
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu