1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Telkkari osto ois eessä tässä joulun aikoihin (LCD)

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi pietila 10.07.2006.

  1. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    En ole tosiaan kunnolla päässyt katsomaan viimeisimpien ja vähän kalliimpien DLP-tykkien kuvaa. Viime talvena katsomissani kotitykeissä sateenkaari-ilmiö esti ostamisen.

    Ja on ihan selvää, että kun kuvan koko kasvaa, sen virheet näkyvät selvemmin, eli varmasti parhaiden tykkienkin kuva on hyvä ja ehkä jopa 40"-telkkuja parempi, jos koko skaalattaisiin samaksi. Kuitenkin, kaikki tykit, joita olen nähnyt, vaativat käytännössä huoneen hämärrystä, eikä mustan tasoa saa plasman luokkaan ilman melko täydellistä pimennystä. Tämä on siis itselleni muodostunut käsitys asiasta.

    3-5 vuoden käyttöiällä en tarkoita, etteikö telkku tai tykki olisi vielä käytettävissä sen jälkeen, mutta siinä ajassa varaudun itse ostamaan teknisesti paremman laitteen. Eli kyseessä on tavallaan kuoletusaika.
     
  2.  
  3. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    jep mutta etkö sä muutenkin sammuta valot kun katot telvisiosta leffaa minä ainakin tosin valot on päällä kun katon perus tv:ee ohjelmaa tai pelaa PS2
    olet oikeassa minä menin stokkalle ainut paikka hesassa joka myy kunollisia pimennys verhoja muistaaseni AURORA merkinen pimennys rulla verho 139€ mutta joka pennnin arvoinen jossa 3mm paksu folio kangas pääli pintojen välissä joka estää 100% valon tulon asuntoon ainakin mulla kun rulla verhon reunat on n:10cm yli ikkunan karmien joten valo ei pääse mistään asuntoon vaikka olisi kuinka aurinkoista ulkona

    itellä ollut 1LCD 4 DLP tykkiä tässä reilu 6vuoden aikana nyt tää mun tykki on niin hyvä että ainakin pidän sitä ellei tule jotain tosi mullistavaa "keksintöä" DLP tykki puolella

    [​IMG]

    kyllä minusta [bold]tää mun huone on aika pimeä[/bold] on tosin mun kamera ei kuvaa kovin pimeessä

    http://i100.photobucket.com/albums/m8/Sokar_80/munValkokangas.jpg

    http://i100.photobucket.com/albums/m8/Sokar_80/Munlaitteet.jpg

    http://i100.photobucket.com/albums/m8/Sokar_80/Csskuva2.jpg

    http://i100.photobucket.com/albums/m8/Sokar_80/HL2.jpg

    http://i100.photobucket.com/albums/m8/Sokar_80/T2HD.jpg

     
    Viimeksi muokattu: 21.07.2006
  4. jake2005

    jake2005 Member

    Liittynyt:
    22.04.2005
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Esim. samtec-gmbh.com myy..:

    Samsung LE-40R72B 1653 eur
    Sony KDL-40S2000E 1810 eur

    + kuljetukset

    Olisko kellään kokemusta tästä tai jostain muusta germaanien nettikaupasta ja hinnoista..? Ja jos sattuis niin, että laitteessa olis jotain valittamista kun sen paketista aukaisee, niin onko suomalaisella Sonyn maahantuojalla mitään syytä olla ottamatta laitetta takuukorjaukseen..?
     
  5. pisberg

    pisberg Guest

  6. pisberg

    pisberg Guest

    toin philipsin 32" töllö aikoina ulkomailta suomeen ja sain sen lyöty naamaan että taku on siinä maassa missä sen ostaa eikä sinne minne telkkarin kanssa muuttaa muttaku toi sun tilanne on se että se on aivan uus niin se on kyllä varmasti eri juttu=)
     
  7. PinkCat

    PinkCat Member

    Liittynyt:
    20.07.2006
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11


    Ostan itse tuolta halvemmalla :)
     
    Viimeksi muokattu: 13.10.2006
  8. pisberg

    pisberg Guest

    juuh katos 100€ halvempi=)
    mitäs postikuluja siitä sitte seuraa?
     
  9. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Älkää nyt sitten missään nimessä ostako Sonyn 3LCD-merkinnän omaavaa töllöä ainakaan ilman koekatselua, kuva on nimittäin (mielestäni) todella surkea! Noita ei voi verrata näihin uusimpiin LCD-telkkoihin.

    Ja KDL-40S2000 näyttää maksavan tuolla PinkCat:n linkkaamassa Welovetradingissä 2460 euroa + pk, mikä on enemmän kuin Suomessa.
     
  10. pisberg

    pisberg Guest

    Sony 50" BRAVIA 3LCD TV, TaustaprojektioTV, KDF-E50A11E 2141.00 EUR 1590.00 EUR mitäs hintaa sä oot oikee katellu?

    siskolla on toi 50" ja faijalla se 42" mun mielest niis o hyvä kuva.. kuva kulmasta riippuen niin kuva kuolee kyllä jossain vaihees mutta en oo aikonu töllöä katto seisten tai sivulta niin ei se mua haittaa vakka tummu ylä-ala30/sivu60 asteen kulmassa....

    edit: niin se oli se tavalline lcd bravia mikä makso noin paljo ja sitten se vertailu on nyt aina sellanen juttu uus tekniikka on aina uus ja parempi mutta ku kattelet hintaa niin sekin on melkein tupla niin toi antaa kyllä paljon tolla rahalla mun mielest
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 25.07.2006
  11. PinkCat

    PinkCat Member

    Liittynyt:
    20.07.2006
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11


     
    Viimeksi muokattu: 13.10.2006
  12. pisberg

    pisberg Guest

    nii-no vähä halvalta se vaikuttaa mutta sopiiha se=D
     
  13. PinkCat

    PinkCat Member

    Liittynyt:
    20.07.2006
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ihmettelen tuota miksi Sony BRAVIA S2000 sarja on voittanut Hifilehden sekä MikroBitin vaikkakin V2000 sarjassa on vielä parempi kuvanlaatu sillä V2000 sarjassa käytetään Live Colour Creation kuvanparannuspiiriä joka näyttää 30% enemmän värit/väriavaruuden.
    Ihmettelen kun V2000 sarja ei vielä ole voittanut mitään testejä.
     
  14. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    WELOVETRADING.COM 2141.00 nyt EUR 1590.00 EUR

    mutta tulee ainakin 30€ posti kuluja ellei tää firma ite maksa posti kuluja

    [bold]Kaikki Internet-sivuillamme olevat hinnat on ilmoitettu euroina ilman kuljetuskuluja

    Tilaukseen lisätään toimituskulut jotka riippuvat tilauksesi määrästä, koosta sekä painosta

    1. Kirje tai pieni paketti suoraan kotiin tai töihin = 9 EUR
    2. Keltainen kuljetus, Schenker Express, DHL tai matkahuolto suoraan kotiin tai töihin = 12,5 EUR
    3. UPS:ia tai TNT:tä tätä käytetään ulkomaille toimitettaessa = 18,5 EUR[/bold]

    outoja hitoja kun posti kyllä ottaa painon ja tilavuudenmukaan joten ei voi sanoa etä jokin paketti maksaa esim toi 12,5 EUR ja muutenkin minusta kiero menetelmä että kun teet tilauksen sidoudut ostamaan tuoteen jos sitä ei ole varastossa niin et saa purkaa sopimusta vaan joudut odottamaan ties kuinka kauan ja paketti kulut ilmoitetaan vasta kun olet tehnyt tilauksen mitä et voi enään purkaa sopimusta tosin se on ymmärrettävää kun ei ne voi tietää mitä sinä tilaat mutta monelle voi tulla yllätys että jokin 8kg paketti maksaa lisää rahaa

    POSTIPAKETTI, noudetaan postista
    Paino enintään kg
    2kg 7,10
    5kg 8,30
    15kg 10,60
    30kg 14,60

    Vähimmäiskoko: 25 cm x 15 cm x 3,5 cm
    Enimmäiskoko: 120 cm x 80 cm x 60 cm
    Jos paketin enimmäismitat ovat suuremmat kuin 100 cm x 60 cm x 60 cm, hinnoitellaan se Suurena lähetyksenä.

    ei taida taulu töllö mahtua noihin mittoihin

    Lähetys hinnoitellaan Suurena lähetyksenä, kun sen yksikin ulottuvuus ylittää paketin enimmäismitat 100 cm x 60 cm x 60 cm. Suuri lähetys on lisäpalvelu

    Suurella paketilla ei ole vakio hintaa lähetyksen hinnoitteluperusteena on punnittu paino, Suuri lähetys -lisäpalvelumaksu ja mahdolliset muut valitut lisäpalvelut.

    no yks lysti Pixmanian jälkeen päätin että enään ikinä osta mitään mistään netti kaupasta
     
    Viimeksi muokattu: 26.07.2006
  15. pisberg

    pisberg Guest

    juuh eli markantalolta kannattaa sit melkein hakea ku toi 100€ hintaero ei juurikaan näy postikuluje jälkee ja sielt sen mukaa heti
     
  16. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    niin ehkä Eurotalo
     
    Viimeksi muokattu: 27.07.2006
  17. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @jake2005
    Mitä tapahtuu, jos olen ostanut tuotteeni ulkomailta?
    Samsung Electronics Nordic AB antaa rajoitetun takuun tuotteille, jotka on ostettu ulkomailta, jos mukana tulee sininen "Original Warranty Card", jonka on myöntänyt Samsung Electronics. Etusivulla on luettava "Samsung European bloc warranty". Lisäksi Pohjoismaiden on oltava mukana luettelossa.

    Sony.lta vastaavanlainen lappunen, niin täystakuu pelaa.

    Edit: Litlistä....
    http://tinyurl.com/mrr54
    Kannattaa muistaa kuukauden koeajo, jos ei miellytä takaisin vain.
     
    Viimeksi muokattu: 28.07.2006
  18. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Onko Lidlillä oikeasti 30 pv:n kokeiluoikeus vai pitääkö palautuksen olla käyttämätön?
    Esim. Kodin Anttilassahan palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä tuotteita, jotka voi pistää uudelleen myyntiin täydellä hinnalla. Sen sijaan taas vaikkapa Gigantissa on nimenomaan kokeiluoikeus, jolloin tuotteen saa ottaa käyttöön ja palauttaa käytettynä.
     
  19. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Litlistä en tiedä kun tota maito kauppaa ei ole mun nurkilla mutta verkkokaupalla ja Glas olsson on 30pv palautus oikeus jos tavara on jälleen myynti kelpoinen ei tarvitse olla avaamaton paketti eli saa koe käytää
     
    Viimeksi muokattu: 28.07.2006
  20. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuotteiden palautusoikeus
    Kaikilla käyttötavaroillamme on 30 päivän palautusoikeus kassakuittia vastaan, jolloin saatte halutessanne rahat takaisin.
    Takuunalaiset tuotteet ovat luonnollisesti yleisten takuumääräysten piirissä.
    http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c.service.au.sl.ser

    Palautin kissin dvd-soittimen parinviikon koekatselun jälkeen. Hemmo kyseli vain kun oli niin siististi pakattu palautus, "onko käyetty" vastaus "on käytetty ei vikaa, mutta heräte ostos" rahat takaisin sen kummepia keskusteluitta.
    Dvdplaza.lla joku kertoi myös homman pelaavan mukisematta.
     
    Viimeksi muokattu: 28.07.2006
  21. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Joo, näin kyllä tuon tekstin Lidlin sivulla, mutta siinä ei oikeastaan sanota, saako tuotteen ottaa käyttöön. Tuollainen DVD-soitin on aika helppo tapaus, mutta monesti esim. kannettavissa tavaroissa akkujen lataus estää jo palautuksen. Siinä mielessä Gigantin politiikka on aika kuluttajaystävällinen, tosin se sitten äkkiä myös näkyy hieman kalliimpina hintoina.
     

Jaa tämä sivu