1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Television avaaminen

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Manoneno1 09.09.2016.

  1. Manoneno1

    Manoneno1 Member

    Liittynyt:
    09.07.2012
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei
    Kuinka ok on itse avata telkkari? Mietin jotain jänniterikkoja että jos koskee niin telkku menee rikki. Meillä ei aukee toi telkku niin veikataa kondersaattorionglemaa.
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,494
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    ^
    Jos asiantuntemus on tuoa luokkaa, jätä avaamatta itse!
    Suomessa on pilvin pimein oikeitakin töllönkorjaajia, varmasti omalta asuinpaikkakunnaltasi sellainen löytyy.
    Samoin töllön valmistaja voi olla järjestänyt jotain mikäli vika esiintyy riittävän monessa koneessa tms.

    T: Vesku
     
    Manoneno1 kiitti tästä.
  4. Ehni

    Ehni Active member

    Liittynyt:
    01.02.2012
    Viestejä:
    1,156
    Kiitokset:
    127
    Pisteet:
    73
    Onko kuinka uusi ja arvokas töllö? Jos ei paljoa arvoa ole niin anna mennä. Jos on suht uusi niin veikkaan että paljoa et sille voi tehdä, on nuo varmasti niin suunniteltu että A: ostat uuden tai B: Valmistajan kallis korjaaja hurauttaa pihaan e-sarjan mersulla :D
     
    Manoneno1 kiitti tästä.
  5. JTPN

    JTPN Active member

    Liittynyt:
    03.09.2010
    Viestejä:
    1,148
    Kiitokset:
    71
    Pisteet:
    58
    Littutöllöjen kanssa ei vaaraa ole kunhan annat vaikka yön yli olla poissa virroista.

    Ite oon 3 littutöllöä korjannut vaihtamalla virtalähde levyn konkat (paitti isointa) ja kaikki 3 töllöä ovat ruvenneet toimimaan ongelmitta ja lähtevät paljon nopeampaa käyntiinkin.
     
    Manoneno1 kiitti tästä.
  6. Manoneno1

    Manoneno1 Member

    Liittynyt:
    09.07.2012
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu yli 4 vuotta vanha niin ei pitäisi olla ongelma huoltaminen. Mutta mietin että kuitenkin se korjaaja avaa sen itsekin ja maksaa yhtä paljon kummassakin määrin.

    Kiitos, pikkuveljellä on joku haju tekemisestä mutta luulen ettei uskalla lopulta koskea.

    Ite oon sen puolella että viedään avaamatomana huoltoon, koska se maksaa yhtä paljon kun avaisi itse. Se avaa sen kuitenkin.
     
  7. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Tuo itse avaaminen saattaa tuoda yllättäviä lisäkuluja, jos ei tarkkaan tiedä mitä tekee.;)
    Jos kuitenkin tarkoitus on huoltoon viedä, niin parempi antaa avata myös huollossa.
     
  8. JTPN

    JTPN Active member

    Liittynyt:
    03.09.2010
    Viestejä:
    1,148
    Kiitokset:
    71
    Pisteet:
    58
    Ajan kanssa ja varovasti tuntemattomaan.. Hätäilemällä saa helposti muoviosat ja lattakaapelit rikki.
    Jos läppärin purkamisen ja kasaamisen handlaa niin pitäis töllönkin olla helppo nakki.
     

Jaa tämä sivu