1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Tablettia ostamassa

Viestiketju Uutta kannettavaa ostamassa -osiossa. Ketjun avasi ongelmii 30.05.2014.

  1. Hifiiri

    Hifiiri Newbie

    Liittynyt:
    01.07.2014
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    3
    Kävinkin kaupassa testailemassa erilaisia malleja mielenkiinnosta. 7-tuumainen tuntuu aivan riittävältä omaan tarpeeseeni. 10-tuumaisessa käsiteltävyys tuntuu vaikeutuvan ja näppäryys häviää. Lisäksi näyttö esimerkiksi Galaxy Tab 3 7.0 oli aivan riittävä omaan makuuni. Tähän voisi kommentoida, että olen viimeiset kuusi vuotta katsonut televisiota 32 tuuman hd ready -televisiosta 3 metrin etäisyydeltä, joten leffojen katselu aika ajoin 7-tuumaisesta pieni resoluutioisesta tabletista ei taida olla kuitenkaan lopulta kovin iso paha. En myöskään huomannut edellä mainitussa Galaxyssa mitään häiritsevää hitautta.

    Luottosopparit eivät itselleni sovi, koska olen nopea muuttamaan mieltäni. Saatan olla jo jouluna kyllästynyt laitteeseen ja haluta uuden, jolloin tulisi turhan iso paukku maksettavaksi, jos sopparista haluaa eroon.
     
    Ketola kiitti tästä.
  2.  
  3. Ketola

    Ketola Turned ninja Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    1,233
    Kiitokset:
    102
    Pisteet:
    78
    Itsekin olen noihin pienempiin tableteihin tykästynyt. Alkaa paino pidemmän päälle tuntumaan jos laitetta pitää kädessä pidellä. Kerrohan käyttökokemuksia ja fiiliksiä jos johonkin laitteeseen päädyt!
     
  4. halleluujaa

    halleluujaa Newbie

    Liittynyt:
    12.11.2013
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Ite suhtauduin kans todella skeptisesti noihin pienempiin tabletteihin, mutta oikeestaan ne toimii melkein paremmin kuin isommat tai "normaalikokoiset". Esim iPad Mini on ihan tarpeeksi iso melkein kaikkeen mitä tabletilla nyt jakssa tehdä, surffaus ja leffat jne.
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Itselläni on ollut 7" tuumanen tabletti yli vuoden ja hyvin tällä on pärjännyt. Juuri sopivankokoinen matkoille ja ei vie paljon tilaa esim laukussa eikä painakaan paljon.
     

Jaa tämä sivu