1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Star Wars Kotor Xboxilla!!! Apua!

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi AnsDea 04.09.2011.

  1. AnsDea

    AnsDea Member

    Liittynyt:
    27.08.2011
    Viestejä:
    52
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä ostin Puolenkuun peleistä Star Wars Knights of the old republic-pelin (vanhalle) xboxille. Mulla on sellane 9 vuotta vanha xbox joka kuitenkin viel hyvi toimii, MUTTA miks ku pelaan tätä Star Wars Kotorii niin miks ei ala lataamaan kenttää kun menen sinne (Kotor pelaajat tiiätte ku menee ulos siitä tietystä peliareenasta). Otetaan esim vaikka Tariksen Lower City, ja kun menen Under Cityyn niin näyttö muuttuu vaan tummaks ei liiku siitä mihinkään. Olen kokeillut käynnistää uudestaan jne ja puhdistanut levyä sekä puhalellut xboxia mutta ei mitään auta... Ja sit viel tää ongelma on vain niinku täs pelis. Eli jos vaikka kokeilen Kotor 2 (jonka myös omistan) niin se toimii tosi hyvin! (ja mun xbox on sitte modattu mut johtuu edelleenki vaa täs Kotor 1). Levyssä ei ole YHTÄÄN naarmua, joten mikä hitto mättää!!?? Miksei kentät vaihdu... Antakaas käytännön huomautuksia/apuja!
     
  2.  
  3. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Jos boxi on kerran modattu niin kokeile kopioida peli kiintolevylle.
     
  4. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Ettei olis tallennus menny rikki tai bugittaa muuten(joskus vaan saattaa käydä näin) tai sitten itse pelilevy on rikki (levy voi olla rikki vaikka se päältä päin näyttäisi olevan täysin priimakunnossa, siinä voi silti olla vikaa joka näkyy vain pelatessa, kaikki viat eivät aina johdu fyysisistä vioista).

    Kannattaa mennä pamisemaan asiasta liikkeen kanssa, uskoisin että heillä on jonkinlainen toimintatakuu, jolla saat vaihdettua pelin toiseen kappaleeseen tai toiseen vastaavanhintaiseen peliin jos korvaavaa ei löydy.
     
  5. AnsDea

    AnsDea Member

    Liittynyt:
    27.08.2011
    Viestejä:
    52
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eiku hei!! Sain keinon saada toimimaan: Menee johonki vanhaa savettiin ja sit vaihtaa siihe uutee mihi o jääny niin se toimii!! Jes! Että oon nyt innoisaa :) Mut kiitos teille vaivasta
     

Jaa tämä sivu