1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Spotify Free-tilin lopetus

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Petteri98 19.03.2017.

  1. Petteri98

    Petteri98 Member

    Liittynyt:
    12.02.2017
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei,

    Voiko Spotify Free-tiliä lopettaa? Haluan Spotify-palvelusta kokonaan eroon, koska Spotify ei enää miellytä minua.
     
  2.  
  3. Näppishemmo

    Näppishemmo Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2017
    Viestejä:
    497
    Kiitokset:
    75
    Pisteet:
    28
  4. Petteri98

    Petteri98 Member

    Liittynyt:
    12.02.2017
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moikka!

    Suositteletteko jatkamaan Spotify-palvelussa Free-käyttäjänä, mikäli Spotify muuttaa pääosan musiikistaan ainoastaan Premium-käyttäjien kuultavaksi.
     
  5. Näppishemmo

    Näppishemmo Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2017
    Viestejä:
    497
    Kiitokset:
    75
    Pisteet:
    28
    Itse en maksaisi tällaisista musiikkipalveluista. Osasyy päätökseeni on se että käytän Google Play music palvelua johon olen ladannut laillisesti vain itseäni varten kaikki lempibiisit koneelta. Näin voin toistaa niitä ilmaiseksi kaikilla nettilaitteilla. Toki on tässä aluksi oma vaivansa pitää kopsata lemppari cd levyt koneelle ja lähettää sieltä ne tuonne. Osan olen hankkinut kirjastoista ympäri suomen.

    Google Play music palveluun voi ladata muistaakseni 50000 omaa biisiä ja ei ole mainoksia+pakollisia soittolistoja vaan itse päättää mitä kuuntelee.
     

Jaa tämä sivu