1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

sovellusten lataamiseen salasana

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi aiti77 28.09.2016.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. aiti77

    aiti77 Newbie

    Liittynyt:
    28.09.2016
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Ostin lapselleni Huawei -kännykän. Lapsen isä on narsisti ja hänellä on tapana ollut asentaa vakoiluohjelmia tietokoneisiin ja puhelimiin. Millä pystyn estämään sen, ettei isä asenna lapsen kännykkään vakoiluohjelmaa, jolla voi seurata elämääni silloin kun lapsi+kännykkä on luonani? Onko olemassa jotain ladattavaa ohjelmaa, joka muuttaa kännykän sellaiseksi, ,että sovelluksia voi ladata vain salasanan asettamalla? Tai pystyykö kännykkään asentamaan jonkin seurantaohjelman, joka ilmoittaa vaikka sähköpostiini, kun pojan kännykkään on ladattu uusi sovellus? Kännykästä olen laittanut lapsilukon päälle, mutta se estää vain tietyn ikäisille tarkoitettujen pelien lataamista kännykkään - se ei estä vakoiluohjelmien lataamista. Virustorjuntaohjelmat eivät nekään estä vakoiluohjelmien lataamista. Pystyykö esim google-tilin kautta jotenkin selvittämään puhelimeen asennetut sovellukset? Google Playn kautta olen asentanut, että ostokset vaativat play-kaupassa salasanan. Mutta miten on ilmaissovellusten lataamisen kanssa, sekä niiden vakoiluohjelmien lataamisen kanssa, joita ei ladata Play-kaupasta vaan muualta? Pystyykö puhelimeen laittamaan lisäksi puheluille minuuttirajaa? Onko jotain sovellusta, jolla pystyy laittamaan esim, että puheluraja 60min/kk. Pojalla on rajaton netti kännykässä, mutta puhepaketti 60min/kk. Poika ei puhu näin paljon, mutta lapsen isä saattaa tehdä kiusaa ja jättää puhelinlinjan päälle, jotta minulle tulisi iso lasku maksettavaa.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu