1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Softa piruilee tai mä oon tyhmä old man !

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Makepoju 19.11.2014.

  1. Makepoju

    Makepoju Member

    Liittynyt:
    04.12.2009
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    No moi ! Mulla on tehokas win 7 64 bittinen pöytäkone ja mun kysymys kuuluu : miksi en saa ladattua koneelle kuin ainoastaan 32 bit ohjelman `Esim UTorrent, joku liitännäis Adobe juttu ei kauheesti enenpää mut olis pirun kiva tietää mikä mättää ! Ja sit vielä yks kysymys : enkö saa otettua käyttööni Defenderiä koaka mulla on virus ohjelmana Microsoft Security !??
    Kiitos etukäteen jos joku edes tällaseen perusasiaan pyytää apuva mut ei auta ! T : Make
     
  2.  
  3. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Joistain ohjelmistoista ei ole tehty 64-bittisiä versioita, eikä niitä siksi ole saatavilla. 32-bittiset ohjelmat toimivat ihan normaalisti myös 64-bittisessä käyttöjärjestelmässä, eikä ongelmia yleensä tule.

    Virustorjuntaohjelmiston tapauksessa Defender ei käynnisty, eikä sen tarvitse olla päällä, koska sinulla on jo toinen virustorjuntaohjelmisto käytössä. Jos molemmat olisivat päällä yhtä aikaa ne saattaisivat aiheuttaa ongelmia toisilleen ja koneen toiminnalle. MSE ja Defender ovat lähimain identtisiä toiminnaltaan, joten koneesi virusturva on kunnossa, käytit sitten kumpaa hyvänsä.
     

Jaa tämä sivu