1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

smart tv ja digipoksi

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi geronimo50 27.05.2017.

  1. geronimo50

    geronimo50 Member

    Liittynyt:
    28.11.2013
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei minulla on ongelma johon itse en osaa toimia. Ongelmana on dna digipoksi toimi ihan hyvin vanhassa Lg televisiossa eli pysty nauhoittamaan ohjelmia ja digipoksi toimi ihan ok. nyt Uuteen smart tv koitin laitaa digipoksin hdmi piuhalla niin ei tallenna eikä edes löydä kaukosäätimellä eikä manuaalilla koko digipoksia. Ostin vielä varmuudeksi uuden hdmi piuhan jos siinä vanhassa olisi ollut jotain vikaa ei vain uusi televiso halua toimia digipoksin kanssa.

    Jos joku osaisi auttaa olisin todella kiitollinen.
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,494
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    ^
    Ja meidänkö pitäisi nuo tuntemattomat laitteet etänä sulle laittaa toimimaan?
    Ei millään pahalla, mutta kun alkeellisimpaankin kysymykseen liittyvät laitteet olisi hyvä listata mahdollisimman tarkasti.
    Eli kerro nyt se tv:n valmistaja ja tyyppi, sekä sen digiboksin valmistaja ja malli mahdollisimman tarkasti.
    Ei riitä maininta smart tv tai dna digiboksi!

    T: Vesku
     
  4. geronimo50

    geronimo50 Member

    Liittynyt:
    28.11.2013
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No telkkari on samsung uhd 43" digipoksi dna wbox HD2. Jos näistä on apua ongelmassa joka minulla on?
     
  5. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Yhdistä boksi vanhaan telkkariin ja kokeile vaihtaa resoluutioksi joko 720p tai 1080i.

    Asetukset -> Av-asetukset -> Hdmi-lähtö

    https://www.dna.fi/hd2s
     
  6. geronimo50

    geronimo50 Member

    Liittynyt:
    28.11.2013
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos nyt alkoi toimia.:)
     
  7. Whatta Heck

    Whatta Heck Senior member

    Liittynyt:
    16.09.2011
    Viestejä:
    10,261
    Kiitokset:
    1,291
    Pisteet:
    243
    Mutta ei toimi sen uuden tv:n kanssa? Jäi hieman hämärän peittoon tuo seikka. Itse hommasin pikkuisen ulkoisen 1000GB (usb 3) kiintolevyn tallennuksille. Tv:n ohjelmaoppaan kautta nauhoittelee sinne sitten.
     
  8. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Minkäslaisia kokemuksia sulla muuten on ko. boksista? Tuota myydään Prismassa kohtuu edullisesti ja hinnan puolesta kyseinen vehje kiinnostaisi. Ei vaan huvittaisi ostaa sikaa säkissä.
     

Jaa tämä sivu