1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Seagate Barracuda 7200.11 1TB lukituksen poistaminen

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Porshe 19.11.2014.

  1. Porshe

    Porshe Regular member

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    1,111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Minulta löytyi kaapin perältä tällainen kovalevy ja muistelen että siihen taisi jäädä iso läjä valokuvia kun lukkoon napsahti ja päätin nyt antaa sille hieman aikaa josko saisin sen jollain ilveellä aukaistua.

    Olen tilannut seuraavanlaisen USB kaapelin: http://www.ebay.co.uk/itm/New-PL230...ther_Computing_Networking&hash=item1e90449dd4

    Ohje jonka mukaan olen edennyt:

    Tilanne on seuraava: Liitän Sata-Power kaapelin kovalevyyn - odotan että virrat sammuvat - kytken usbn kiinni tietokoneeseeni - laitehallintaan ilmestyy uusi laite Portit (COM tai LTP) valikon alle - laitteen ominaisuuksista näen että portti on COM3 ja maksiminopeus liitännälle on 38400 - määritän nämä asetukset hyper terminaalin yhdistysasetuksiin ja yhdistän laitteeseen - mitään virheilmoituksia ei tule ja hyper terminal ilmoittaa ''connected'' ja aikalaskuri käy kokoajan - tilanteen pitäisi jatkua minun painamalla CTRL + Z painikkeita mutta näitä painaessani mitään ei tapahtu.

    Käytössäni on Hyper Terminal Private Edition, käyttöjärjestelmäni on Windows 7 Ultimate.

    Onko seagaten puolelta olemassa mitään tukea tähän ongelmaan?

    Jos en itse tätä saa auki niin olen valmis kääntymään ulkoisen avun puoleen.

    Ideioita, ehdotuksia ongelman ratkaisun suhteen?
     
  2.  
  3. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Tunnistuuko laite tuona motorolan modeemina? Muistaakseni tuo piuha ei toimi vistassa/seiskassa vaan vaatii xp:n toimiakseen. Seiska tunnistaa pelkästään rs232-sillan, muttei sen perässä olevaa modeemia.
     
  4. Porshe

    Porshe Regular member

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    1,111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Täytyypi tehdä sitten käyttislevyyn toinen osio ja asennella sinne xp.

    Palataan asiaan tämän kokeilun jälkeen ja kiitos ohjeista :)
     

Jaa tämä sivu