1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Satelliittikeskustelu....

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi GrooveMan 06.10.2002.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. sampsung

    sampsung Guest

    toi uuden samsungin pätsäys onnistuu kun sinne laittaa tollasen xbox tyylisen modpiirin. noita ei vielä kyllä oo yleises jakelus enkä tiiä milloin tulee. kaveri oli tollasen asentanu.
     
  2.  
  3. stydiga

    stydiga Guest

    kiitti Veksi
     
  4. figaro

    figaro Member

    Liittynyt:
    11.02.2002
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sorba..

    mikäs siinä. voihan asioista puhua.:) jos tarve vaatii..

    meillä on 2 sakemannia ja jos ei päiväsaikaan ole kukaan kotona niin narttu syö tarpeen vaatiessa kor... ja painaa nappia kuonolla seinästä joka alustaa kovon.. isompi pitää vahtia samaan aikaan ovella..

    näin ne koirat pitää varmaan opettaa nykyisin..:)
     
    Viimeksi muokattu: 01.11.2002
  5. stydiga

    stydiga Guest

    Terve
    Voisiko joku kertoo mulle mitä siinä funcardissa on niin hyvä....Ei se mun mielestä ainakin on nopeempi kun goldcard.
     
  6. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Funcardissa on vaan isompi muisti ja siihen saa 6 in 1 fileen. Useampi salauksen purku jos on allcam
     
  7. eska

    eska Regular member

    Liittynyt:
    12.01.2002
    Viestejä:
    170
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tietääkö joku mitä maksaa allcam moduuli ja mitkä salausjärjestelmät se käsittää.
    Ja myydäänkö suomessa?
    Käykö kaikkiin vastaanottimiin joissa on vapaa paikka moduulille?
     
  8. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Irdeto 4.7 maksaa saksassa 270e +posti. Seca, via, nagra, irdeto, betacrypt, TPScrypt. Pitäis käydä ei varmaa tietoa. Sen ohjelma täytyy muuttaa kannettavalla kompuutterilla allcamiksi.
     
    Viimeksi muokattu: 03.11.2002
  9. eska

    eska Regular member

    Liittynyt:
    12.01.2002
    Viestejä:
    170
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei steppe.
    Onko sulla tuollainen Irdeto 4.7cam? Ja minkä merkkisessä vehkeessä?
    Toimiiko todella kaikki 6 salaussysteemiä?
    Oletko itse ohjelmoinut camin ja onko ohjelma jolla se muutetaan allcamiksi varmasti saatavilla?
    Jos ja kun hankin Irdeto 4.7:n.
     
  10. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Jeps!

    Taas back on line!!! :))))
    Mites täällä on keskustelu edennyt?? Tässä oon just koulussa ja ihan vapaa-aikana väsäilen näitä sat-sivuja... noh, mutta kuiteskin... tuskin saan näitä sivuja nettiin enne joulua... mutta sen voin sanoa, että noista sivuista tulee aivan fantastiset... löytyy mm. kaikki mahdollliset kanavapaketit, lautasantennin halkaisijan laskuri... yms..

    Terveisin, Teemu
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 04.11.2002
  11. sorba

    sorba Guest

    Groove! eikös teillä oo jo kotisivut http://www.stop.dk/ ,vähän kyllä kaipais lisää väriä
     
  12. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo on hommattu, mutta en ole muuttanut sitä koska mulla on omassa phonotrendissä sisäinen seca ja via eli ei tulis paljon lisä kanavia.
    Ohjelmat uudempi Free cam 2019 by Strsh-new ja vanhempi Freecam2-018 ovat os.http://www.sat-key.com/sat-key.htm softwaressa. Muistaakseni asennus ohjeet löytyy Freecam2-018:sta.
     
  13. eska

    eska Regular member

    Liittynyt:
    12.01.2002
    Viestejä:
    170
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitti steppe vinkeistä.
    Sitten seuraava kymysys,
    Näkeekö kukaan Astrasta (19,2E) Music Television kanavapakettia? (Taajuus 12.699V)
    Se pitäisi olla via1 salattu ainakin http://www.lyngsat.com/astra19.shtml sivun mukaan.
    Onkohan kanavien ID vaihtunut muutamia kuukausia sitten kun ei enää näy?
     
  14. jalde

    jalde Member

    Liittynyt:
    04.11.2002
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eipä hullumpaa.
    viasatin edustaja avaa hakkerointikeskustelut
    heidän omista jutuistaan, on perustamassa
    piraattipalvelinta... LOL...

    itselläni on virallinen viasatin kortti,
    koska pidän viasatia ystävällisempänä firmana
    kuin canaalia, mut kyl tän jälkeen harkitsen
    vakavasti, onko mitään järkeä olla tuollaisen
    firman asiakas, onko???

     
    Viimeksi muokattu: 04.11.2002
  15. steppe

    steppe Member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  16. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Mitäs helvettiä täällä nyt oikein tehdään!??!?! Mä en ole mikään Viasatin työntekijä, enkä tule koskaan olemaankaan.. Missä tällasta paskaa väitetään?????? Sanokaa mulle lähde, niin korjaan tuon asian..

    Jalde!

    mitä sä oikein kuvittelet!!!!?????!!!! Miksi mun pitäs hakkeroida koodeja jos kerta olen Viasatilla töissä!?!??! Idiootti!! Toiseksi, tämän vuoden loppuun asti ei ole laitonta keskustella kanavien purkamisesta... laittomien korttien ja oheislaitteiden hallussapito on ollut rangaistava teko jo muutaman vuoden... Ja toisaalta... noita älykortteja käytetään paljon muuhunkin kuin satelliittikanavien purkuun... Esim. Kulun valvonnassa... olenkin ottanut seuraavaksi projektikseni kehittää kulunvalvontajärjestelmä, jota voidaan muokata todella monipuolisesti...

    Blind! Heitä mailia mahdollisimman pian...

    Edit: sorba!!! Nyt lopetat ton paskan jauhamisen tai mä todellakin näytän sulle, mihin mä tietokoneella pystyn... !!! En ole Viasatilla töissä vaan olen tietoliikenne-expertti! Seuraavan kerran kun väännät tollasta paskaa musta tai muista mun kavereista jotka täällä keskustelee, niin mä tuun ja väännän sun koneest piuhat solmuun!!! Ja Jos tää sun väite perustuu jostain IRCistä saatuun tietoon... esim tuolla sathack.fi tai sathack kanavilla on jotain kusipäitä (ilmeisesti kateellisia sellaisia) jotka haluu mustamaalata mun maineen.. Uskon kuitenkin että mulla on kyseisiä henkilöitä enemmän tukijoita jotka luottavat miehen sanaan ja haluavat kehittää tietojaan satelliitti- ja antennialalla...


    Terveisin, Groove
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.11.2002
  17. GrooveMan

    GrooveMan Guest

    Eska:

    Rata-asemassa 19ºE sijaitsevasta Astra 1G:stä, taajuudella 12.699GHz lähetettävän MTV Networks:in kanavapaketti on siirtynyt käyttämään Viaccess 2 ja TPSCrypt -salausta. TPSCrypt on melkein kuin Via1, mutta algo on erilainen... TPSCryptin saat näkyviin hankkimalla esim. HUMAX 5400-z vastaanottimen tai ns. Magic Modulen... Hintaa tuolla vastaanottimella on 500euroa ja moduulilla 200euroa.. ¨

    Terveisin, Groove
     
  18. p2e2

    p2e2 Guest

    Näkyykö 9802:sella ilmaiskanavia jostain sateliitista ilman korttia ??
    Miten superilla koodataan goldwaferille via, kun ei tunnu onnistuvan millään. Osoite?
    SUURkiitokset etukäteen !
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.11.2002
  19. jalde

    jalde Member

    Liittynyt:
    04.11.2002
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mitä sä oikein kuvittelet!!!!?????!!!! Miksi mun pitäs hakkeroida koodeja jos kerta olen Viasatilla töissä!?!??! Idiootti!!

    >>>>entä nimien ja osoitteiden kerääminen?
    sorban mailin jälkeen luin vanhoja maileja,
    ja huomasin, että kysyt aikalailla muiden
    yhteystietoja, epäilyttää...


    olenkin ottanut seuraavaksi projektikseni kehittää kulunvalvontajärjestelmä, jota voidaan muokata todella monipuolisesti...

    >>>>niimpä....

    no, mun osaltani tää keskustelu on ohi,
    enkä tule siihen sen enempää puuttumaan,
    sillä en ole juurikaan piratismista kiinnostunut, eikä täällä ole paljon muusta
    puhuttu, joten ei tää taida olla mun juttu
    laisinkaan.

    sen vain sanon lopuksi, etten paljon osoitteitani täällä jakelisi KENELLEKÄÄN,



    heippa,
    jalde
     
  20. stomppa82

    stomppa82 Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2002
    Viestejä:
    475
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joopa joo just miellen-kinttosta on vois vähemmän kiinostaa että kaveri ois VIASATILLA
    TÖISSÄ just joo aika harvinasen miellen kintoista juu on !
     
  21. sorba

    sorba Guest

    Groove! etkö ole sanonut esim. näin
    <GrooveMan> Mitäköhän tekin oikeesti tiiätte näistä asioista... ei se tarkoita sitä, että pysytte purkamaan via2:sen brutettamalla, vaikka satuitte löytämään Via1 kortistamme takaoven, jonka btw olin minä sinne jättänyt ihan omaa tarkoitusta varte...
    <GrooveMan> Te voitte katsoa, josko te löydätte mun kuvan tuolta meidän kotisivuiltanne, niin muistatte paremmin sitten kun olen viranomaisten kanssa oven takananne...
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu