1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung galaxy tab8.9 nettiin

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi vesa01 24.02.2012.

  1. vesa01

    vesa01 Member

    Liittynyt:
    04.09.2009
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Omistan Samsung galaxy 551 puhelimen ja ton galaxy tab 8.9:n. Tähän asti kun olen ollut reissussa ja eikä ole wlannia ollut käytettävissä, niin olen aina joutunut ottamaan puhelimen sim kortin pois ja vaihtamaan sen tuohon tabbiin, että olen sillä päässy nettiin. Ei kuitenkaan kannattaisi hankkia kahta sim korttia datapaketeilla kumpaankin koneeseen. Ajattelin, että onkohan olemassa mitään konstia kytkeä tuo tab jotenkin puhelimeen ja käyttää nettiä puhelimen kautta, ettei tarvitsisi vaihdella tuota sim korttia.

    Netistä olen kyllä lukenut kaikenlaisia epämääräisiä ohjeitä tabin roottaamisesta ja sitten jotenkin vaihtaa asetuksia, niin että se jotenkin voisi onnistua, mutta ne on kyllä mielestäni liian riskialttiita ja epävarmoja.
     
  2.  
  3. immolatus

    immolatus Member

    Liittynyt:
    28.02.2012
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Galaxy 551:ssä pitäisi olla (vähintään) Anroid 2.2, joka sisältää nettiyhteyden jakamisen. En muista, millä nimellä se Samsungin firmiksessä kulkee, mutta vanilla Androidilla Settings->Wireless and networks>Tethering&Portable hotspot. Tuolla puhelin muuttuu henkilökohtaiseksi WLAN tukiasemaksi.

    En tiedä, onko Tab 8.9:ssä mahdollisuus käyttää USB-tetheringiä, mutta ainakin Wifin yli toimii varmasti.

    Roottaaminen ei ole tässä tarpeellista missään kohdin
     
    Viimeksi muokattu: 01.03.2012
  4. vesa01

    vesa01 Member

    Liittynyt:
    04.09.2009
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No niin kiitos vain. Ohje toimi aivan täysin.


     

Jaa tämä sivu