1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

samsung galaxy s2

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Gungelf 27.11.2011.

  1. Gungelf

    Gungelf Member

    Liittynyt:
    15.06.2009
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kännykkäni on mennyt kuvi-koodi lukosta google tili lukkoon jossa se kysyy google tiliä ja salasanaa. En valitettavasti muista google tiliäni koska en ole tarvinnut käyttää sitä, muuta kuin silloin kun ostin puhelimen. Mitä mahdollisuuksia minulla on saada puhelin käyttökuntoon? viisaammat neuvokaa :)
     
  2.  
  3. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Vähän haiskahtaa pöllityltä/löydetyltä luurilta...

    Kuka nyt ei muistaisi tunnuksiansa googleen? Kai sentään sähköpostiasi käytät koneellakin?


    Oletko antanut puhelinnumerosi googleen? Jos olet voit tilata salasanan puhelimeesi tekstiviestinä. En ole varma auttaako puhelimen resetointi, mutta kannattaa koittaa. Tai ohjelmiston uudelleen asennus samsung kies ohjelmalla.
     
  4. Gungelf

    Gungelf Member

    Liittynyt:
    15.06.2009
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ihan oma puhelin on. Ei ole myyntipakkauksessa tuota koneelle tulevaa ohjelmisto levyä "samsung kies"? Eikä ollut apua samsung oppaasta joka oli myyntipakkauksessa. Miten tuo oman numeron lähettäminen googleen? Voisitko mahdollisesti lähettää linkin?
     
  5. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Samsung Kies ohjelman voit ladata täältä: http://www.samsungapps.com/about/onPc.as

    Myyntipakkauksessa ei tule mukana mitään levyä, se täytyy ladata netistä.

    Asenna kies ja koita esim. päivittää puhelimesi ohjelmisto. Tai tee hardreset ja tee uusi google tunnus.

    Tuo puhelinnumeron laittaminen googleen (gmailiin) onnistunee silloin kun pääse gmailiin sisään, eli muistat tunnuksesi. Jos saat luotua uuden tilin puhelimeen, suosittelen sen numeron laittamista sinne. Gmailin asetuksista onnistuu.

    http://www.knowyourcell.com/samsung...ow_to_hard_reset_the_samsung_galaxy_s_ii.html

    Hardreset sitten poistaa kaikki tiedot puhelimestasi. Yhteystietojasikaan et saa takaisin jos teet uuden google tunnuksen.
     
  6. perhana

    perhana Regular member

    Liittynyt:
    05.02.2005
    Viestejä:
    933
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei tuo nyt välttämättä miltään haiskahda, kaikki kun eivät edelleenkään käytä gmail sähköpostia vaikka se ilmeisesti jonkinlainen lakimääräinen vaatimus android puhelimen käyttöä varten onkin.
    Itsekin olen joutunut jo avaamaan ainakin kolme uutta gmail-tiliä, kun puhelinta käyttöönottaessa täytyy se pakko-gmail tili luoda, ja kun sitä ei muulloin tule käytettyä niin kyllä se helposti unohtuu, tietokoneelle kun on onneksi olemassa muitakin sähköposteja kuin gmail.

    Mutta itse ongelmaan, jos sinulla on edes jonkinlainen muistikuva siitä oletko käyttänyt jotain vaihtoehtoista sähköpostiosoitetta google-tiliä avatessasi, voit palauttaa salasanan sen avulla, mene tietokoneella tuonne ja koita muistella:
    https://www.google.com/accounts/recovery?gaps=AHwGkRm5X2j7Kt9HYHWcDd4kckHwv3WRYf2BA%2B6CQ6DRM%2BD36otw%2BVG3Z%2F3XDvVSms0BgYgKrJLAGXmGD4C6737wBcIlRb87Xg%3D%3D&service=mail&continue=http%3A%2F%2Fmail.google.com%2Fmail%2F

    Jos et onnistu salasanaa palauttamaan, yritä resetoida puhelin ja luoda uusi google-tili, menetät kyllä mahdollisesti puhelimella luodut yhteystiedot ellet ole niitä tallettanut erikseen sim-kortille.
     
  7. Gungelf

    Gungelf Member

    Liittynyt:
    15.06.2009
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    HEHEHE =) sain luurini toimimaan. Eilen puhelimeni lukkoon ,kun tyttöystäväni kokeili eri kuvioita että saisi tämän auki. Eilen illalla katsoin että olenko laittanut varasähköposti osoitteen google tilille. Täten etsin tuloksetta sitä varasähköpöstiosoitetta. Tänään kokeilin eri kautta tuota varasähköposti osoitetta kirjottamnalla oman hotmail.com osoitteen joka oli näköjään laitettu sinne varasähköposti osoitteeksi. Mailiini tuli google tilin sähköposti oisoite ja salasanan muistin ;P.. kiitoksia sinulle, vaikka olin melkein itse keksinyt miten saan luuriniauki :)
     
  8. Gungelf

    Gungelf Member

    Liittynyt:
    15.06.2009
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Perhanan kommentointia en huomannut äsken kun kirjotin itse. Eli samalta sivulta laitoin tuon hotmail s-postini ja sinne tuli tuo oikea gmail tilini joka on puhelimessani
     
  9. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Se kuviolukko ei ole kovin hyvä, joten ainakin minä käyttäisin tavan salasanaa.....
     

Jaa tämä sivu