1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Galaxy S2 ensisijainen nettiyhteys

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi KTMHapa 19.07.2011.

  1. KPL

    KPL Member

    Liittynyt:
    26.10.2011
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itsellä on tällainen "pieni" ongelma: Minulla on Saunalahden datapaketti, mutta vaikka "käytä pakettidataa" on valittu, ei puhelin silti yhdistä nettiin. iPhonella yhdistää heti, joten missä ongelma?
     
    Viimeksi muokattu: 25.12.2011
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Johtunee siitä ,että Saunalahti käyttää Elisan verkkoa. Laita asetuksista Roaming tila päälle.
     
  4. KPL

    KPL Member

    Liittynyt:
    26.10.2011
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mitä tarkoitat roaming tilallaa(itse en ole löytänyt)? Jos viitsisit kirjoittaa ihan step by step ohjeet, kun itselle on Anroid niin vieras:):)
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Roaming eli verkkovierailu. Se laitetaan käyttöön täältä: Valikko->Asetukset->Langaton verkko/verkot

    ›Matkapuhelinverkot
    ● Käytä pakettitietoja: valitse, haluatko käyttää
    verkkopalveluissa pakettikytkettyjä dataverkkoja.
    ● Dataverkkovierailu: aseta puhelin muodostamaan
    yhteys toiseen verkkoon, kun olet verkkovierailulla tai kun
    kotiverkkosi ei ole käytettävissä.
    ● Yhteyspisteiden nimet: määritä yhteyspisteiden nimet
    (APN:t).
    ● Verkkotila: valitse verkon tyyppi.
    ● Verkko-operaattorit: etsi käytettävissä olevia verkkoja ja
    valitse verkkovierailun verkko.
     
  6. KPL

    KPL Member

    Liittynyt:
    26.10.2011
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En kyllä tajua mitään:D. Pitääkö noille:● Yhteyspisteiden nimet: määritä yhteyspisteiden nimet
    (APN:t).
    ● Verkkotila: valitse verkon tyyppi.
    ● Verkko-operaattorit: etsi käytettävissä olevia verkkoja ja
    valitse verkkovierailun verkko. tehdä jotain? Eli pitäisi mennä toisen operaattorin verkkoon? Taitaa olla tää käyttis mulle liian vaikea ja vaihto takas IOS:ssään
     
  7. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Minulla kyseinen asetus löytyy täältä: Valikko->Asetukset->Lantagon verkko ja verkot->Matkapuhelinverkot/Mobiiliverkot->Verkkoyhteys roaming tilassa
     
  8. KPL

    KPL Member

    Liittynyt:
    26.10.2011
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ongelma olikin siinä, että olin valinnut vahingossa Saunalahti WAPin, en Saunalahti NETtiä :D. Ongelma ratkaistu!!!! Kiitos, että jaksat auttaa aina, vaikka kyse onkin aika simppeleistä mokista:)!
     
  9. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Ole hyvä! Josa vielä tarvitset vinkkejä/apuja niin autan ilomielin!
     
  10. eminen

    eminen Member

    Liittynyt:
    15.01.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on sama ongelma,mutta soneran liittymän kanssa. Ja monesti tavallinen selain saattaa toimia pakettidatalla,mutta sovellukset eivät saa yhteyttä. Mistä voisi johtua?
     
  11. mMima

    mMima Member

    Liittynyt:
    07.02.2012
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä oon kans tosi uus näitten uutuus puhelimien kanssa.. Pystyykö SGS2 laittamaan jotenkin lepotilaan kun sitä ei käytä? Kun menen kohtaaan Akun käyttö niin "Puhelin valmisutilassa on vienyt akkua 57 %" Sain puhelimen 2 päivää sitten ja en juuri ole tehnyt vielä sillä mitään kun pitäisi saada siirrettyä vanha liittymä uuteen.. akkua on tähän asti mennyt jo puolet.

    Entä sitten tuo kohta Käynnissä olevat palvelut? Mitä se periaatteessa tarkoittaa? Onko siellä koko ajan akkkua vieviä palveluita päällä ja pitääkö ne sulkea/ sulkeutuuko ne itse?

    Saa kertoa sitten aika yksinkertaisesti vastauksia näihin.. en tosiaan vielä tajua mitään noista ladattavista päivityksistä/ohjelmista.. olisko myös niistä jotain linkkejä/ohjeita?
     
  12. kilikol

    kilikol Member

    Liittynyt:
    25.04.2012
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    heippa

    tuli hommattua tuossa kuukaus sitten tällanen ja nyt puhelin laskua kahtelin niin netti ollu vissiinkin lähes kokoajan päällä jotain yli 200h kuinka se siis sammutetaan muuten kun tuota tehtävien hallinan kautta??
     
  13. kilikol

    kilikol Member

    Liittynyt:
    25.04.2012
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    heippa

    tuli hommattua tuossa kuukaus sitten tällanen ja nyt puhelin laskua kahtelin niin netti ollu vissiinkin lähes kokoajan päällä jotain yli 200h kuinka se siis sammutetaan muuten kun tuota tehtävien hallinan kautta?? onneksi on pakettidata :D
     
    Viimeksi muokattu: 25.04.2012
  14. jeppi

    jeppi Member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    virtanäppäintä pari sekunttia tai sitten asetukset->langattomat toiminnot ja verkot->lisää->matkapuhelinverkot->''käytä pakketidataa''
     
  15. kilikol

    kilikol Member

    Liittynyt:
    25.04.2012
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mites sit kun ottaa tuon pois käytöstä niin se ei lähetä viestejä eikä soita yritys numeroihin 010 alkusiin. kokeilun tuota kerran.
     
  16. kilikol

    kilikol Member

    Liittynyt:
    25.04.2012
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tutkin tuota niin sehän jää vieläkin tuonne tehtävien hallintaan päälle vaikke sen tuosta katkaseekin.. tyhmä näitten kanssa :D
     

Jaa tämä sivu