1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Galaxy S II: Päivityksen poistaminen.

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Bream 04.05.2013.

  1. Bream

    Bream Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    402
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Päivittäessäni Samsung Galaxy S II:n versioon 4.1.2, kaikki näytti päällisin puolin hyvältä, kunnes aloin huomata eroja edelliseen ohjelmistoon nähden. Silmiin pistävin ero oli asetukset-valikossa tapahtuneet muutokset. Toiminnallisista omituisuuksista mainittakoon esim. tekstiviesti-listauksen hidastuminen, joka näyttää ensin numerot ja vasta sen jälkeen nimet. Muita saman kaltaisia hidastumisia on tapahtunut muiden toimintojen yhteydessä. Aiheellinen kysymys kaiken edellä kerrotun jälkeen on seuraava: Miten poistan päivityksen 4.1.2 ja palautan alkuperäisen ohjelmiston takaisin? En viitsisi pelleillä joutavien huuhaa-juttujen parissa, kun haluan keskittyä oleelliseen; yhteyden pitämiseen ystävieni kanssa. Olen ymmärtänyt että puhelimen käyttötarkoitus on ottaa kontaktia muihin ihmisiin, aina kun asian tynkää ilmenee. Minua ei pätkääkään kiinnosta tapella laitteiden teknisten ongemien kanssa. Kun olen hankkinut puhelimen, haluan myös että laite täyttää ne kriteerit, jotka esim. puhelimelle asetetetaan: Yhteyden pito muihin ihmisiin. Olen puhunut! Summa summrum: Haluan todellakin palauttaa Samsung Galaxy S II:n alkuperäiseen tilaan. Sen tekemiseksi ovat hyvät neuvot tarpeen. Kiitos.
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Näin: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11265271#comment-0

    Tosin moni suosittelee että kun puhelimeen tulee suuri ohjelmistopäivitys niin se kannattaa palauttaa tehdasasetuksille. Tuo 4.1.2 päivitys kannattaa pitä'ä puhelimessa sillä se nopeuttaa ja parantaa tietoturvaa. Jatkossa S2 malliin tulee 4.2 päivitys, joka kannattaa ehdottomasti asentaa.
     

Jaa tämä sivu