1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Galaxy S 3 Mini "modeemina"

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi teppoyl 19.04.2013.

  1. teppoyl

    teppoyl Member

    Liittynyt:
    13.07.2008
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen koittanut etsiä tosta aiheesta vinkkejä ja neuvoja, mutta ei vain ainakaan omaan silmään satu löytymään. Eli kysymys: Kuinka saan kyseisen kännykän toimimaan modeemina tietokoneeseen kytkettynä?
    Olen vasta hankkinut ekan kännykän mikä ei ole Nokia ja huomasin, että selvästi eri systeemit on tässä luurissa, kuin mihin olen tottunut vuosien saatossa Nokian kanssa.
    Hyvistä neuvoista olen hyvinkin kiitollinen :)
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Jos kyseessä on pöytäkone, jossa ei ole wlania niin Samsungista voi tehdä modeemin siten että laitat usb piuhan kiinni koneeseen ja sen jälkeen laitat usb jako yhteyden päälle: Valikko->Asetukset->Lisää asetuksia->Internetyhteyden jakaminen->USB -Yhteys

    ( Tietokone asentaa tarvittavat ajurit ja yhteyden pitäisi muodostua automaattisesti tuon jälkeen)

    Wlan jaon voi laittaa samasta kohdasta päälle, jolloin laite toimii wlan tukiasemana muille wlan laitteille kuten läppäreille.
     
    Viimeksi muokattu: 20.04.2013
  4. teppoyl

    teppoyl Member

    Liittynyt:
    13.07.2008
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noni, se tuli kuin apteekin hyllyltä. Hyvin toimii. Kiitokset neuvosta!
     
  5. immolatus

    immolatus Member

    Liittynyt:
    28.02.2012
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Senverran vielä lisään, että vaikka laitetta käyttääkin "modeemina", niin Android-kapulat näkyvät itseasiassa USB-verkkokortteina. Eli tietokoneen puolella ei tarvitse mitään modeemiyhteyden säätämistä.
     
  6. omena1

    omena1 Newbie

    Liittynyt:
    03.07.2013
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Osaisko joku neuvoa kun itsekin ostin juuri tuon samsung s3 minin ja kun liitän sen usb:llä koneeseen ja laitan asetuksista usb jaon päälle niin mitään ei tapahdu??koneesta kuuluu kyllä se ääni kun tulee usb laitteita liitettäessä mutta eipä nettiyhteyttä saa toimimaan siten?Kyseessä on windows 7...
     

Jaa tämä sivu