1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Galaxy GT-19506 roottaus

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Mintsu 27.06.2014.

  1. Mintsu

    Mintsu Regular member

    Liittynyt:
    01.10.2006
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Rupes kännykässä muistikortti herjailemaan ja jotenki onnistuin sitte alustamaan sen.. Tämän päivän oon nyt sitte aamusta saakka tapellu että saisin ne tiedostot palautettua takasi. Oonko ymmärtäny oikeen että puhelin täytyy rootata jos haluaa ne kuvat sieltä saada jollain ohjelmalla palautetuksi?

    No, tällä ohjeella nyt sitte viimesimmäksi oon yritelly pariinki otteeseen:

    http://honai-android.blogspot.fi/2014/01/how-to-root-galaxy-s4-lte-i9506-on.html

    Kaikki on menny prikulleen oikeen kohtaan 10 saakka:

    Step 10: In CWM recovery, select "install zip from sdcard" and then select "choose zip from sdcard". Now, navigate to the Root Package .zip file that you copied earlier and confirm the installation by selecting Yes.
    Step 11: Once the installation process completes, return to main recovery menu and select "reboot system now".

    Mun puhelin ei nimittäin kerta kaikkiaan anna tuommosta vaihtoehtoa siihen listaan :( Mulla on siinä listassa ylimpänä Reboot system now ja muita vaihtoehtoja, mutta ei mitään SD-korttiin viittavaa.

    Kenelläkään mitään ideaa? Aamusta asti oon tuon luurin kanssa taistellu ja ilmeisesti sitte huomenna jatkuu.. Ei vaan pysty antamaan periksi ku oma moka se kuvien katoaminen ;)
     
  2.  
  3. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    Meinaatko nyt puhelimen muistia vaiko erillistä sd-korttia minkä olet sinne laittannut?
    Jos erillinen kortti niin laita koneeseen kiinni ja kokeile sillä palauttaa kuvat.

    Kai asensit jonkun custom recoveryn?(cwm, twrp, philz) Vakio recoverystä ei meinaan saa asennettu mitään.

    E: ota kuva jollain siitä recoverystä ja liitä seuraavaan postiin niin katsotaan.
     
  4. Mintsu

    Mintsu Regular member

    Liittynyt:
    01.10.2006
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No minäpä askartelen vielä uudelleen ja laitan tänne kuvan :) Ja erillinen sd-kortti siis kyseessä. Kokeilin sekä cwm että philz ja molemmilla oli sama tulos. Mutta laitanpa tänne tosiaan kuvan siitä näkymästä, niin on selkeämpi. Ja siis ihan ensin yritin muistikortin liittämistä koneeseen (kytkin siis käytännnössä kännykän koneeseen piuhalla), mutta en löytäny semmosia palautusohjelmia, jotka ois päässy muistikorttiin kiinni. Ja sitte jostain olin ymmärtävinäni että puhelin pitää olla rootattu, että muuten ei onnistu.
     
  5. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    Tarvitset adapterin että saat sen sd-kortin suoraan koneeseen jos siinä ei paikkaa ole, epäilen että androidiin olisi yhtä hyviä palautus ohjelmia kuin tietokoneelle.

    Ei ole kalliita nuo adapterit, mutta voi olla turha ostos kun ei ole mitään takuita että saisi palautettua niitä kuvia.
    2.90e
    http://www.verkkokauppa.com/fi/product/42793/cjbst/Fuj-tech-microSD-lukija-USB-vaylaan

    Jos nyt haluat rootata sen kun olet aloittanut niin voidaan katsoa se homma loppuun kuitenkin.
     
  6. Mintsu

    Mintsu Regular member

    Liittynyt:
    01.10.2006
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No mutta minähän pärähytän tuon adapterin tilaukseen! Kiitos tosi hyvästä vinkistä :) !
     

Jaa tämä sivu