1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung G S Plus kytky

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi santakasa 03.01.2012.

  1. santakasa

    santakasa Member

    Liittynyt:
    21.07.2009
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Morjesta!

    Oon aatellu ostaa dna:lta ton kyseisen puhelimen kytkyllä, kun aika sopiva kk maksu niin tässä pari kysymystä.

    1, elikkä, että luin joltain foorumilta, että puhelin ei ole sim lukittu niin pitääkö tämä paikkansa?

    2, luin myös, että jos sen ostaa kytkyllä ei androidin päivityksiä saa siihen asennettua? Jos tämä on totta niin miksi ei saa?

    Kiitos vastauksista.
     
  2.  
  3. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    https://keskustelu.dna.fi/default.aspx?g=posts&t=1390
    https://keskustelu.dna.fi/default.aspx?g=topics&f=3

    Oma Samsung Galagy S on kytkypuhelin kun olen ollut saman operaattorin asiakkaan n. 10v. niin minua tuo kytky ei ole mitenkään haitannut itseäni ja ei siinä ole ollut mitään ongelmia minkään ohjelman tai päivityksen kanssa.
    Toisaalta en vaihda puhelinta kovin usein uuteen. Edellinen Samsungini kesti nimittäin 6v ja 10 kk.

    Käy jossain DNA-kaupassa juttusilla niin voit saada puhelimen edullisemmin kuin suoraan DNA:lta ostettaessa. Näin oli ainakin kohdallani kun hankin puhelimen.
     
    Viimeksi muokattu: 04.01.2012
  4. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Ainakin jos ostaa Nokian Symbian 3 mallin kytkynä, niin siihen ei välttämättä tule uudet päivitykset samaanaikaan kuin ei kytky mallille... En tiedä tuosta Samsungista miten siinä menee.
     
  5. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    Viimeksi muokattu: 06.01.2012

Jaa tämä sivu