1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Ace S5830 TW launcher ongelma

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi fallout_ 22.09.2011.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. fallout_

    fallout_ Regular member

    Liittynyt:
    05.08.2007
    Viestejä:
    603
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Eli ostin hiljattain kyseisen puhelimen ja törmäsin nopeasti outoon bugiin. Olin lataillut useamman softan Android Marketista ja selailin aikani kuluksi nettiä. Yhtäkkiä tuli ilmoitus, että Tw Launcer on kaatunut "(The application TwLauncher (process com.sec.android.app.twlauncher) has stopped unexpectedly)". Valitsin pakota sulkeminen, jonka jälkeen ilmoitus tuli parin sekunnin jälkeen uudestaan. Tämä toistui niin kauan, kunnes luuri alkoi värisemään nonstoppina. Tässä vaiheessa sammutin kännykän ja lähdin koneella etsimään tietoa tuosta ongelmasta.

    Vaikutti olevan aika yleinen ongelma tuo TW Launcherin kaatuilu. TW Launcher näköjään kaatuilee spontaanisti ihan mistä tahansa (pikakuvake ongelmista, netin selailusta, ohjelmien päivityksestä, ohjelmien latailusta...), joten latasin toisen launcherin (GO Launher). Käynnistin kännykän kyseisellä launcherilla ja kaikki toimii taas.

    Luulin, että ongelma korjaantui, mutta olinkin väärässä. Jos vaihdan launcheriksi tuon TW:n, sama loputon kaatuilu jatkuu. Tuo uusi launcher näköjään vain piilotti tuon ongelman, ei poistanut sitä.

    Sinällään minua ei haittaa, että tuo TW ei toimi, koska omasta mielestäni GO launcher on heittämällä parempi. Monien mielestä olisi silti hyvä saada tuo TW toimimaan kunnolla, koska sitä tarvtisee defaulttina kuulemma vähän joka paikassa (flash hommat, koneeseen kytkemiset KIESin kautta jne). Miten ihmeessä korjaan tuon ongelman, kun en edes tiedä mikä tuossa on ongelmana tai mistä se on tullut?

    Itse en ole sitten kovin edistynyt älypuhelinten käyttäjä. Onko tuo TW launcher Androidissa vähän sama asia kuin explorer winukassa?
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu