1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Salora PVR S600C digiboxin .trp tiedostot ja ProjectX

Viestiketju Videon muuntaminen toiseen formaattiin -osiossa. Ketjun avasi Jonez71 09.06.2016.

  1. Jonez71

    Jonez71 Newbie

    Liittynyt:
    09.06.2016
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Tartuin ikuisuusprojektiin eli digiboxin tallenteiden siirtämiseen koneelle ja tarvittaessa muuntamiseen johonkin yleiseen mediasoittimien ymmärtämään muotoon ja toistaiseksi ei ole ollut kuin ongelmia. Oon lueskellut täältä foorumeilta ohjeita ja vinkkejä mm. VLC-soittimen pitäisi toistaa noita .trp -tiedostoja suoraan. Mulla ei kyllä toista eikä mikään muukaan mediasoitin. Täältä foorumilta löytyneiden ohjeiden mukaan (http://fin.afterdawn.com/oppaat/arkisto/projectx_dvb.cfm) imuroin ProjectX:n koneelle ja muutaman illan taistelun jälkeen sain sen lopulta avattua. Mut ei toimi niin kuin ohjeissa, esikatseluruudulla näkyy enimmäkseen harmaata ja välillä välkkyy sekavia värikuutioita. Ei pysty leikkaamaan eikä editoimaan ja kokeilin koko tallenteen muuntamista kokonaisena kaikki muuntovaihtoehdot läpi mutta mikään muunnoskaan ei näkynyt millään media soittimella. (Demuksaus ei siis välttämättä ole tarpeen vaan M2P -muunnos riittäisi)?

    Oon ihan aloittelija näissä muunnos- ja editointihommissa joten luulen että suurin vika on nyt käyttäjässä. Osaisko joku vääntää rautalangasta miten tää menee kun en tunnu pääsevän alkua pitemmälle?
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,495
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Tuosta työkalua ongelmaasi. Eli salorafixer.zip.
    Samoin, mikäli viitsit vähän lukea juttua ko. boksista niin moni asia selviää...

    T: Vesku
     
    Viimeksi muokattu: 09.06.2016
    Jonez71 kiitti tästä.
  4. Jonez71

    Jonez71 Newbie

    Liittynyt:
    09.06.2016
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Joo, tämä oli se palapelin puuttuva palanen! Tuolla ohjelmalla käsitelty tiedosto näkyy jo VLC playerilla ja pääsee kokeilemaan editointia. Kiitos paljon avusta! :)
     

Jaa tämä sivu