1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

s4 vs s4 active?

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Jazbu 26.05.2014.

  1. Jazbu

    Jazbu Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2014
    Viestejä:
    195
    Kiitokset:
    26
    Pisteet:
    38
    Mörjens.
    Eli DNA kauppa myy tällä hetkällä active versiota 369e ja taas normi s4:sta 440e, tiedän että perus s4 on parempi mutta kannattaako siitä maksaa tuota väliä pois vai ostaa vaan tuo edullisempi active malli?

    Activen tuomat edut esim vedensieto, pölynsieto yms ei ole mikään syy minulle puhelimen hankintaan, toki ei niistä kyllä haittaakaan ole.

    Onko activessa muita heikkouksia kuin koko/paino mikä ei ole minulle mikään ongelma, lcd näyttö vs amoled näyttö, onko amoled näyttö oikeasti paljon parempi? näytöistä mulla on itellä tosi vähän kokemusta.
    Kamera tietenkin kanssa mutta onko oikeasti kannatavampi nyt maksaa reilu 50-70e enemmän tosta normi mallista vaiko eikö? :)
    Onko tähän listaan vielä jotain lisättävää?

    Kiitos jo valmiiksi
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
  4. Jazbu

    Jazbu Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2014
    Viestejä:
    195
    Kiitokset:
    26
    Pisteet:
    38
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Suomeen tulee myyntiin ja käyttiksena Cyanogenmod 11 johon luvataa 2-vuoden päivitykset. ( Harvinaista näillä Kiinalaisilla malleilla.

    One Plussan foorumilla on käyttökokemuksia siitä: https://forums.oneplus.net/threads/oneplus-one-unboxing-ja-ensipuraisu.12807/
     
  6. Jazbu

    Jazbu Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2014
    Viestejä:
    195
    Kiitokset:
    26
    Pisteet:
    38
    tuo hankaluus puhelimen saannissa on nyt kyllä paha este vaikka muuten kerkesin jo innostua oneplus onesta, uudelle puhelimelle olisi tarvetta mahdollisimman pian. Ja tuo activen 360e kin menee jo hiukan budjetin yli, mutta taitaa se silti olla parempi kuin s3.. tuo alennus vaan mahdollistaisi "ässnelosen" hankkimisen s3sen yli vaikkakin active mallina.
     

Jaa tämä sivu