1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Revolution 2007?

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi arcanix 07.12.2005.

  1. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eipä tuo tosipelaajaa haittaa, itse maksoin 419e 360:stä stockalla. Pelaaja jo 80-luvun lopulta lähtien, alkaen commodore 64:stä. Pelaaminen sen verran verissä, että mihinkä sitä seepra raidoistaan pääsisi :D

    Älä lue Tonski noin paljon lehtiä ^_^ Mutta niin, odottamalla se selviää.
     
    Viimeksi muokattu: 11.01.2006
  2.  
  3. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No kesällä PSP:n julkaisua odotellessa tuli lehtiä ostettua siinä toivossa että niissä jotain PSP:stä olisi. ^_^ Nytten tuolla kaapissa pölyttyvät yli 20 lehteä. Sielläkin oli aika paljon juttua näistä PSP ja PS3-jutuista sekä next-gen konsoleista oli myös aika paljon. Mm. artikkeli 31 asiaa mitä voit tehdä PS3:llasi. Katsotaas että pari kuukautta ennen PS3 julkaisua menee taas kaikki rahat lehtiin ja saa leipäjonossa aamuun asti olla. ;)
     
  4. soku

    soku Regular member

    Liittynyt:
    26.07.2003
    Viestejä:
    143
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Njoo, mulla on vaan semmonen käytännön ongelma ku ei oo rahaa. :D Sitäku harrastaa vähä muutaki ku pelaamista niin pitää vähä säätää. Mut onneks mulla ei oo tarvetta tohon xbox 360: seen, muuten olisin varmaan kanittanu kaikki soittimeni sitä varten. Tottahan se ois et jos jotaki laitetta oikein haluaa niin ei sillä hinnalla suurta merkitystä ole... ;P

    Tietenki jos se konsoli on halvempi niin jää enempi rahaa niille peleille... :>
     

Jaa tämä sivu