1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Revolution 2007?

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi arcanix 07.12.2005.

  1. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    tiltistä tämä (he kopsasivat sen ign:stä):

    Mielipiteitä? Mielestäni xbox 360:lle ei olisi juurikaan uhkaa revolutionista, eli aivan sama milloin tuo julkaistaan. Olisi kyllä kiinnostavaa nähdä millaisiin peleihin tuolla ohjaimella pystyy, mutta eipä juuri sen enempää kiinnosta.
     
  2.  
  3. timonsteri

    timonsteri Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    600
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikea sanoa onko Revolutionista (tai mikä sen nimeksi nyt tulee) kummankaan konsolin (PS3, x360) kilpailijaa. Ei tiedä yhtään, millainen konsoli sieltä sitten finaaleissa tulee. Jos siitä tuleekin hitti? :)

    Aasiassa sonyn ja nintendon konsolit saattavat olla boksin edellä (ainakin pleikka), mutta juttuhan on sitten ihan toinen täällä länkkäreissä. Enivei, vaikka en pidä ninttaria uhkana, mut.. never say never. :)

    Cube oli mulle sivutuote, jonka hommasin kun ei ollut hyviä pelejä tulossa muille alustoille (plus oli ylimääräistä pätäkkää taskussa). Monelle mun kavereille Cube on ollut jollain tavoin juuri tällainen hankinta, ja luulen että Revolution kohdalla tulee olemaan sama juttu (mulle, kavereille ja ehkäpä monille muillekkin non-nintendofanpojille ^^).
     
  4. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joo käy palauttamassa pullot ja ostaa gamecuben. Jää vielä suklaapatukkaankin rahaa ^_^
     
  5. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Olen kuullut että se Revolution julkaistas 9.5.2006
     
  6. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kuulopuheiden perusteella revolution olisi julkaistu jo.
     
    Viimeksi muokattu: 07.12.2005
  7. HD15

    HD15 Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nintendo ei tällä kertaa pyrikään kilpailemaan toisten kanssa kuten on varmaan käynyt ilmi. Iso ännä pyrkiikin melkein samanlaisiin hintoihin kuin cuben kohdalla(vaikkakin cuben hinnanlasku johtui vähäisestä myynnistä) koska sillä tavalla se saa sitä myytyä.
    Olen kuullut että nintendo käyttää tuplaytimellistä 2,5 ghz PowerPC prosessoria(Macciprossu) eli olisi reilusti enemmän kuin arcanixin arvailema 2x cuben tehoinen vaikkakin huomaattavasti muita next-genejä tehottomampi. tämäkin on taas pelkkä spekulaatio.

    Itsellä cube ei ollut ollut niinkään sivuostos koska se on ainoa tämän sukupolven laatikko joka ei mulla ole aina rikki(en omista xboxia joten arvaatte mikä konsoli on aina rikki). Revolution tulee itselleni olemaan ykköskonsoli ja hankin rinnalle 360:n jos rahat riittää.
     
  8. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeisten uutisten mukaan (ign) revolution on 2x-2,5x cuben tehoinen. Eli arvasinpa oikein (alustavasti :p) :> Prossu olisi ibm:n valmitama, perustuen gekko-prossuun, joka oli cubessa, tämä vain nopeampi. Koko artikkeli täällä:

    http://revolution.ign.com/articles/673/673799p1.html
     
  9. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No Revolutioniin tuskin monella on enää varaa, kun/jos PS3 julkaistaan ennen Revolutionia, sillä silloin olisi kuluttajien rahat menneet Revolutioniin ja PS3:een. Revolutionin myyntivaltti on silti (Yllätys yllätys...) se kohuttu ohjain, ja kyllä Revolution silti menee kaupaksi. Luulisi nyt ainakin nintendo-fanien haluavan kokeilla uutta ohjaina. Ja nintendo-fnit varmaan eivät muita koneita ostakkaan.
     
  10. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Japanissa revolution on varma hitti. Japanilaiset on sen verran outoa porukkaa, et niihin uppoaa kaikki tuollainen. Mutta hyvää musiikkia ja animea tekevät, ei siinä mitään. Tammikuussa japanilainen poppoo high and mighty color julkaisee levyn ichirin no hana, sitä tässä juuri odottelen ^_^ Menipäs offtopicin puolelle :eek:
     
  11. HD15

    HD15 Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ai niin joo IBM broadway! *hakkaa päätä seinään* miten hemmetissä tommosen unohdin...

    Ei ole lähiviikkoina oikein ign:ää kateltu niin en ollut ihan ajan tasalla tuommoisesta.

    "Every developer was in agreement that Revolution should launch with a price tag of $149 or lower. Some speculated that based on the tech, a $99 price point would not be out of the question."

    eli jos sitä myydään 100€ omia spekulaatioitani halvemmin niin tämähän on aivan mahtavaa.

    Jos nintendon ohjain on hypetysten veroinen niin kyllä revolution pitäisi joka kodista löytyä koska siinä tapauksessa konsoli olisi todellakin hintansa veroinen. Hevosvoima ei ole kaikki kaikessa. Miksi me tarvitsisimme kauhean hienot grafiikat? onhan meillä leffateatterit...

    Niin ja sitä paitsi kuten on nyt tullut esille:
    konsoli on niin halpa että se ei kenenkään lompakossa kirpaise millään tavalla. Yleensäkin nintendo on antanuttarjonnut erilaisia pelejä kuin "kilpailijat" mutta nyt se voimistuu ainakin viisinkertaisesti eikä arcanixin voi myöskään valittaa että "tarjoavat aina samaa peliä "päivitetyillä" grafiikoilla" tai miten se arcanix sen ilmaisikaan.
    Kyllä hankkisin tuolla hinnalla vaikka ihan vain vanhempien konsolien pelien pelaamista varten.

    Jos on rahaa pleikkaan niin ostaisi mieluummin xboxin ja revolutionin. enemmän ja paremmin toimivaa tavaraa.

    edit: virheen takia meni koko homma lainaukseen
     
    Viimeksi muokattu: 09.12.2005
  12. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä mä uusia valituksen aiheita löydän aina, ei hätää ^_^
     
  13. HD15

    HD15 Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Haha just niin :p
     
  14. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
  15. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Aika mielenkiintoinen video sinäänsä. Odotan innolla, että millaisen valmiin tuotteen nintendo saa tästä hiottua.
     
  16. q-hub-op

    q-hub-op Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    693
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Varmaan sony ja microsoft kehittelevät jo uutta konsolia kun revolution ilmestyy.
     
  17. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse taidan tyytyä pelaamaan Revolutionilla supermarketeissa ja tavarataloissa... :/
     
  18. soku

    soku Regular member

    Liittynyt:
    26.07.2003
    Viestejä:
    143
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen vähän aina ollut Nintendo -ihmisiä. Jotenki se ylenpalttinen söpöstely ja hellämielisyys niissä peleissä vaan vetoaa, vaikka onhan siellä pelien joukossa niitä vakavempiakin.

    Oikeastaan, itse jätin konsolit sikseen sen jälkeen kun SNES ilmestyi, rupesin silloin pelaamaan enempi PC:llä. Nyt hieman vanhempana kun huomasin että GameCuben saa tilattua kotiin vähän päälle 70e:llä niin voiko sitä vastustaa? No eihän sitä voinu...

    Valitsin cuben konsolikseni aluksi pelkän pelitarjonnan ja hyvän ohjaimen perusteella. PS2:lla on aivan liikaa lisenssipelejä ja XBOX:illa nyt ei vain oikein ole mitään mielenkiintoista ja ne mielenkiintosimmatki pelit on käännetty PC:lle yleensä. Sitteku huomas tuon hintaeron vielä niin valinta oli tehty.

    Tämän perusteella luulen myös että tulen ostamaan tuon Revolutionin. Xbox 360 ei oikein vakuuttanut, mutta PS3 tuntui jo yllättävänki hyvältä. Muttaku tyttökaveri ostaa kuitenki PS3:sen niin minunhan on sama ostaa tuo Revolution. Sitä paitsi, itse olen kuullut huhun että Revolutionin hinta tulisi olemaan muita konsoleita halvempi, koska se käyttää halvempia osia mut tämä on taas näitä huhuja. :F
     
  19. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä nintendo on ihan virallisesti sanonut, että nextgen konsolit ovat aivan liian kalliita, ja että revolution tulee olemaan halvempi. Tehotkin jäävät sen verran pieniksi revolutionissa, että eipä sen kustannuksetkaan korkeat ole. Siinä missä ps3 ja xbox 360 myydään kovaan hintaan ja tappiolla, nintendo myy revolutionia pieneen hintaan ja voitolla.
     
  20. soku

    soku Regular member

    Liittynyt:
    26.07.2003
    Viestejä:
    143
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvä homma. Se on kyllä totta että se on aika paljon maksaa konsolistaan jtn. 300-400e... :) Ei hirveästi haittaa että on joku huokeampiki vaihtoehto.
     
  21. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No PS3:takin on sanottu että se muka tulisi vuonna 2007. Emme tiedä ennen kuin aika koittaa. (Tietolähde PSW-lehti)
     

Jaa tämä sivu