1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Reimage PC Repair

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi Pirta 12.06.2015.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,781
    Kiitokset:
    1,239
    Pisteet:
    223
    Kyllä monelaisia ohjelmia voidaan kehua vaikka missä mutta et löytdä yhtäkään foorumia missää kyseistä ohjelmaa kehuttaisiin (ei iobitin omaa joka kaiken lisäksi on vielä englannin kielinen)

    Miten voit tietää että osaat käyttää ohjelmaa ennen kuin olet sen asentanut ja ruvennut sitä käyttämään?

    Oma "julistukseni" liittyy siihen että osaan käyttää tietokonetta ja eri ohjelmia ja tiedän mitä teen, muta myös sen lisäksi tarvittaesa hyväksi koettuihin sivustoihin.

    Ja sitten voin näin loppuun sanoa että kohteliaisuudella saa paljon parempia tuloksia aikaiseksi,
    kukaan ei ole puhunut mistään lypsämisestä vaan ihan vapaasta auttamisesta.
     
  2.  
  3. Pirta

    Pirta Member

    Liittynyt:
    12.03.2008
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

    Ja missä vaiheessa olen kertonut että en olisi noita neuvottuja ohjelmia asentanut ?

    Asensin ne ja yritin käyttää, mutta sittenhän kirjoitin tännekin (tuskin olette lukeneetkaan - olen huomannut) että ne eivät ole suomenkielisiä ja en osaa niitä käyttää (=lue: en uskalla niitä käyttää, kun en tiedä miten ja mitä ne tekee).

    On "kukaan" puhunut lypsämisestä. Nimittäin juurikin minä. Tarkoitin sillä että en jaksa täältä teiltä tulla joka napiskan käyttötarkoitusta tulla kyselemään.

    Kiitos ja nyt kuulemiin. En lue enää tähän ketjuun tulleita kyssäreitä, -enkä ystävällisiä vastauksia. Poistan ketjun puolisen tunnin sisällä.
     
  4. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,781
    Kiitokset:
    1,239
    Pisteet:
    223
    "Ja missä vaiheessa olen kertonut että en olisi noita neuvottuja ohjelmia asentanut ?
    Asensin ne ja yritin käyttää, mutta sittenhän kirjoitin tännekin (tuskin olette lukeneetkaan - olen huomannut) että ne eivät ole suomenkielisiä ja en osaa niitä käyttää (=lue: en uskalla niitä käyttää, kun en tiedä miten ja mitä ne tekee)."

    Et sanonut missään vaiheessa että asensit ja kokeilit niitä ohjelmia, sanoit vain että et halua käyttää koska ne on englannin kielisiä

    Et siis osaa lukea vaikka annoin ohjeet mitä pitää tehdä, selvä! ja nyt en edes yrittänyt olla kohtelias
    Käytä vain sitä iobitin roskaa jos se kerran on niin helppoa ja osasit sen ennen kuin olit sen edes asentanut. Olisin ollut valmis vaikka kuvien kera antamaan kädetä pitäen ohjeet mutta jos ei kelpaa niin ei sitten.
    Kannattaa miettiä kaksi kertaa kun seuraavalla keralla kysyt milllän forumilla ikinä mitään apua.
     
    Viimeksi muokattu: 12.06.2015
    Henkka4 kiitti tästä.
  5. Pirta

    Pirta Member

    Liittynyt:
    12.03.2008
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    "No täytyypi kokeilla noita sun linkkeäs."
    Pirta, tänään klo 12.38

    ja seuraavassa kirjoituksessani (luulin että osaatte lukea ja ymmärsitte että olen kokeillut ohjelmia - en muuten olisi tiennyt että ne ei ole suomenkielisiä). Ja olin kirjoittanut edellä että kokeilisin.

    "Enpä uskalla noita alkaa käyttämään, kun ei tuo Englanti oikein ole niin hyvä, että tietäisin varmasti mitä teen."
    Pirta, tänään klo 12.52

    Niin - kukahan ei osaa lukea, vaikka....
    Kannattaa todella miettiä keneltä kysyy - tai sitten voisitte kanssa miettiä ja lukea mitä kysytään.
    Teidän ei tarvitse vastata, vaikka jotain sattuisin myöhemminkin kysymään.
    Vastaaminenkin on aivan yhtä vapaaehtoista kun kysyminenkin.


    Olen saanut monasti hyviä neuvoja, mutta käyttäjät täälläkin vaihtuvat, ja on näitä herkkänahkaisempia sitten, jotka loukkaantuu, jos ei heti heidän neuvojaan ota "jippii" -huudolla vastaan. Sorry !

    Goodbye !
     
  6. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,781
    Kiitokset:
    1,239
    Pisteet:
    223
    Ei hyväää päivää katsopa kellonajat milloin sanoit että "täytyypä kokeilla linkkejäsi" ja kellon ajat jolloin minä kommentoin tätä ketjua ensimmäisen kerran!
    Kun minä kommentoin annoin selkeät ojheet miten toimia.

    Homma on siis niin että sinulla voi olla vaikka viruksia koneella mutta sillä ei ole väliä koska satuit kysymän jotain muuta, etkä ota apua vastaan.

    Ja kaiken lisäksi se että et oaa käyttää ohjelmia etkä lataa kuin semmoisia mistä tiedät että osaat käyttää niin latasit Reimage PC Repairin

    Eikä kyse ole mistään loukkaantimisesta sinä et vain yksinkertaisesti ymmärrä.
     
  7. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Koska tämän kyselyn aloittaja ei ole valmis ottamaan neuvoja vastaan ja alkaa syyttää auttajiaan, niin lopetetaan turha väittely ja lukitaan kysely.
     
    Henkka4, Tonttuman, rick79 ja nämä jäsenet kiittävät tästä.
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu