1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Realtek AC97 (mikrofonin kanssa ongelmia)

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi vilppe 03.11.2009.

  1. vilppe

    vilppe Member

    Liittynyt:
    05.10.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelmani on sellainen, että esim. skypeä käyttäessä muut kuulevat kaikki ääneni aivan kuin headsettini "vuotaisi" ääntä, mutta siitä ei ole kyse.
    Irroitin mikrofonin kokonaan koneesta ja silti muut kuulivat esim. musiikin mitä koneeltani soitin...
    Sen verran olen osannut ottaa selvää että kyseessä voisi olla "stereo mix" säätö mutta sen nollille laittaminen ei vaikuttanut asiaan...
    Asensin uusimmat ajurit, mutta nekään eivät auttaneet asiaan. Missä vika?

    Kiitos jo etukäteen hyvistä neuvoista. :)
     
  2.  
  3. Sirloin

    Sirloin Member

    Liittynyt:
    27.03.2008
    Viestejä:
    97
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Laitan tähän samaan topikkiin kun on niin läheltä liippaava ongelma mullakin. Mulla sellanen ongelma samassa laitteessa, että ei toimi mikrofonit enää ollenkaan. Meni muistaakseni kun formatoin koko koneen ja asensin windowsin uusiks niin joskus sillee, että kaiuttimet toimii ihan ok, mutta sitte mikrofonit ei toimi ollenkaa.. ei siis kuulu mitään ääntä jos puhelee mikkiin.. mistään. Sitte peleissä sellane, että kaikki kuulee, että mun mikrofonista tulis jtn kohinaa ja ääntä niille melkee jatkuvasti, vaikka ei oo edes mikkiä kytkettynä koneesee. Joku mulle sano sellasta että ohjelmistoon liittyvä ongelma todenn., mutta en kyllä ite tiedä yhtää et mistä johtuu. Osaiskohan joku auttaa?
     

Jaa tämä sivu