1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys "Real" 7.1 surround ja 7.1 "virtual" kuulokkeet

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi bassoman 23.08.2014.

  1. bassoman

    bassoman Member

    Liittynyt:
    18.11.2011
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei, olisin ostamassa uusia kuulokkeita pelikäyttöön ja olen törmännyt näihin kahteen termiin kuulokkeita ostettaessa. Mikä ero on virtual 7.1''llä ja real 7.1'llä? Toimiiko 7.1 virtualit myös koneissa joissa äänikortti ei tue oikeata 7.1'tä vai onko viisaampaa ostaa 5.2 surround kuulokkeet? Olin alun perin katselemassa Corsairin kuulokkeita (Vengeance 1500, Vengeance 2100) ja Razeria (Megalodon). Osaako kukaan viisaampi infota kyseisistä eroista ja ehkä jopa suositella kyseisistä merkeistä parempaa mallia? Olen yrittänyt käyttä googlea tiedon hakuun, mutta uusia kysymyksiä tulee koko ajan aiheesta mieleen.
     
  2.  
  3. Jonsqi

    Jonsqi Regular member

    Liittynyt:
    20.12.2013
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    9
    Pisteet:
    28
    No razeriltä on tullut Kraken 7.1 ja Tiamat 7.1. Krakenit on virtualisoitu 7.1 äänet ja tiamatit on oikeat 7.1 kuulokkeet. Jos budjetti kestää niin voit näitä ainakin kattoo.
     
    Viimeksi muokattu: 24.09.2014

Jaa tämä sivu