1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Razer BlackWidow Chroma rikki?

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi henrip1234 28.03.2015.

  1. henrip1234

    henrip1234 Member

    Liittynyt:
    08.02.2011
    Viestejä:
    93
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Moro,
    Tänään kun avasin koneeni huomasin ettei seuraavat näppäimet toimi ollenkaan: Right Ctrl, application nappi eikä nuoli oikealle. Kenelläkään kokemusta vastaavasta? Katoin Razer Synapsesta ettei siellä ois mitään, kaikki oli kunnossa. Pitäiskö lähettää verkkokaupan takuuseen vai voiko tän fixaa jotenkin itse?

    EDIT: Tältä siis näyti kun testasin tällaisella ohjelmalla:
    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 30.03.2015
  2.  
  3. henrip1234

    henrip1234 Member

    Liittynyt:
    08.02.2011
    Viestejä:
    93
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Osaisko kukaan auttaa?

    Sain eilen noiki napit toimimaan ottamalla keycapsit irti ja puhaltamalla, mutta nyt ei toimi taas.... eli sii toimii mutta vain joskus. Mitä tehdä?
     
    Viimeksi muokattu: 30.03.2015
  4. Henkka4

    Henkka4 Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2014
    Viestejä:
    218
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    28
    Itselläniki oli ongelmia razer näppiksen ja kuulokkeiden kanssa, minulla ongelmaksi ilmeni synapse 2,0.
    Koita vaikka poistaa ja asentaa uudestaan se razerin softa, mulla se sotki todella paljon millon mitäkin nyt ollut jo tovin tuolla kaapissa razerin kamat :D Toivottavasti saat toimimaan, jos ei muu auta niin takuuseen
     

Jaa tämä sivu