1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

[ratkaistu] Kansiossa näkymättömiä tiedostoja

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi vk41 06.10.2012.

  1. vk41

    vk41 Member

    Liittynyt:
    24.02.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen jossain vaiheessa onnistunut tallentamaan C-aseman juuressa olevaan Kirjanpito-ohjelman kansioon suuren määrän kuvia. Itse ohjelmakansio vie tilaa 18 megatavua, mutta kansiossa on tavaraa eli valokuvia kaikkiaan yli 4 gigaa. Kirjanpidon tiedostot ja yksi VLC-tiedosto näkyvät, mutta miten saan nuo kuvatiedostot näkymään? Poistaisin ne tarpeettomina sillä ne ovat jo monessa paikassa varmuuskopioituina.

    Näin noita kuvatiedostojen nimiä, kun kopioin Kijanpito-kansiota muistitikulle. Kopioiminen vei aikaa noin neljännestunnin, kun itse Kirjanpito kopioituu muutamassa sekunnissa. Kansion ominaisuuksia tarkastellessa tuo yli neljä gigaa näkyy eli kansio on täynnä ihan muuta mitä siinä pitäisi olla. Käyttöjärjestelmä on XP.
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,093
    Kiitokset:
    1,207
    Pisteet:
    243
    Tietämättä, miten olet noita kuvatiedostoja tallentanut, tulee ensimmäisenä mieleen, että olisivatko ne jostakin syystä siellä piilotettuina tiedostoina. Valitse Käynnistä -> Oma tietokone ja yläriviltä Työkalut ja sieltä edelleen Kansion asetukset, josta välilehti Näytä. Laita valintatäppi kohtaan Näytä piilotetut tiedostot ja kansiot. Selaa sitten uudelleen tuota Kirjanpito-kansiota.
     
  4. vk41

    vk41 Member

    Liittynyt:
    24.02.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos!
     

Jaa tämä sivu