1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Puhelun nauhoitusohjelma.

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Tepsu9 09.11.2013.

  1. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    Tietääkö kukaan että saako rootattuun Samppaan toimivaa puhelujen nauhoitusohjelmaa joka mielummin automaattisesti nauhottaisi kun puh. vastataan? Muutamia ilmaisia olen kokeillut mutta ne eivät ole toimineet.
     
  2.  
  3. Fiili

    Fiili Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2002
    Viestejä:
    340
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Katso Google Playsta sellainen kuin Roman G AutoCallRecorder. Ohjelman uusin versio (AutoCallRecorder v1.0.10) toimii tietyissä Sampoissa (Vaatimukset Android-versio 2.1 tai uudempi) esim. Galaxy S Plus, S3, S4, mutta ei jostain syystä S 2:ssa, jossa taas toimii vanhempi (AutoCallRecorder v1.0.9) jota ei enää löydy Google Playsta. Ohjelma nauhoittaa kaikki puhelut kuuluvasti, on huomaamaton, vain 63kt kokonen, ei vaadi verkko-oikeuksia tai muuta turhaa puhelimesta, eli ei lähetä mitään puhelimesta verkkoon. Tiedostonimeen tulee päiväys ja aika, incoming/outgoing-tieto sekä puhelinnumero.

    Tietääkö joku mistä löytyisi edelleen tuo vanhempi Samsung Galaxy S 2:ssa toimiva versio v1.0.9?
     
    Viimeksi muokattu: 13.04.2014
  4. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Itse olen tuota käyttänyt:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nll.acr&hl=fi

    Nauhoittaa automaagisesti puhelut huomaamattomasti ja lähettää ne Dropboxiin puhelun päättymisen jälkeen. Softa on maksullinen (3 euroa), mutta kohtuullisen helposti löytyy myös piraattina googlella jos tuo summa hirvittää.
     
  5. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    Täytyypä kokeilla noita molempia miten toimivat. Enkä mielelläni laita puh. mitään piraattiohjelmia:D
    Itse olen tähän Galaxy S I9000 ollut tyytyväinen vaikka se onkin jo vähän "iäkäs" puhelin jossa on McKay Jellybean 4.2.2 versio. Mahdollisesti menee kesällä Galaxy 5:n ostoon.
     
  6. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    Mahdollisesti nämä?
    https://www.google.fi/search?q=+AutoCallRecorder+v1.0.9&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:eek:fficial&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=gdpLU5CMHOfnwAPT1IFI
     
  7. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    Nyt on tullut kokeiltua molemmat versiot ilman onnistumisia. Kai sitä sitten pitää lähteä kohtapuoliin ostoksille:D
     

Jaa tämä sivu