1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Puhelinta ostamassa, mutta mistä?

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi XHulk 26.06.2015.

  1. XHulk

    XHulk Newbie

    Liittynyt:
    25.06.2015
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Eli tosiaan olen uutta puhelinta ostamassa ja ajattelin kysäistä tämmöstä kun netistä olen lukenut kokemuksia ja monella tutulla kuuleman mukaan ollut takuu/huolto yms juttujen kanssa ongelmia.

    Kysymys siis kuuluu, että onko suuria eroja Gigantin, Verkkokauppa.comin, Expertin jne palveluissa saada puhelin takuuhuoltoon tai muuten apua tarpeen vaatiessa?

    Kertokaa kokemuksia.
     
  2.  
  3. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    Ei nuo mainitut jälleenmyyjät niitä korjaa kuitenkaan, eli ei mitään merkitystä.
    Sen verran tiedän että Samsungin huollon hoitaa optima service, minkä "palvelusta" ei ainakaan itsellä ole pahaa sanottavaa.

    Mitä tarkoitat tuolla "saada apua tarpeen vaatiessa"?(laitteen käytön ongelma tilanteisiin apua?)

    E: giganttii ei tarvitse viedä, kuin itse laite ja kertoa nimi millä ostettu niin laittavat eteenpäin.

    Verkkokauppaan jouduin kuitin antamaan myös että laittoivat eteenpäin.
     
  4. XHulk

    XHulk Newbie

    Liittynyt:
    25.06.2015
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Niin lähinnä juuri noita laitteen ongelmatilanteita tarkoitin. En itse kyllä käytön suhteen apua tarvitse, paitsi jos jokin ei toimi niinkuin pitäisi.

    Luin netistä jotain, että jollain oli Gigantin takuupalvelussa sanottu näytön yllättävän sammumisen jälkeen että näytön korjauksen joutuu itse maksamaan ja että laitehuollon arvion ja korjauskustannukset joutuu maksamaan itse.
    Kuitenkin kun laite oli lähetetty huoltoon, laittoi valmistaja huollon takuuseen.
     
  5. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    95% kerroista kun soitat asikaspalveluun, ainut neuvo minkä saat on "palauta tehdasasetukset ja vie laite huoltoon jos ei auta" oli kyse ihan mistä vain ongelmasta.

    Google on ystävä noissa ongelma tilanteissa, ja tietenkin erinäiset foorumit, mistä löytyy ihmisiä jotka on oikeasti perehtynyt laitteisiin.

    Ne voi siellä liikkeessä sanoa mitä vain, kun on takuusen laite lähdössä, he eivät sitä päätä kuitenkaan meneekö se takuuseen vai ei.
     
  6. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Ootko miettiny puhelimen ostamista operaattorien liikkeestä? Entinen iphone oli ostettu Elisa-shopitista ja takuut hoitu nopeasti niitten kautta. Vei puhelimen tiskille ja ne soitti kun oli valmis.
     
  7. Tkonemies

    Tkonemies Regular member

    Liittynyt:
    09.07.2015
    Viestejä:
    249
    Kiitokset:
    26
    Pisteet:
    28
    Suosittelen ostamaan puhelimen siinä 300-400 euron hintaluokassa. Sitä kalliimpia ei nykyään kannata ostella ellei satu olemaan miljonääri jolla on varaa uusia kännykkä 2-3 vuoden välein.

    Tähän hintaluokkaan sopii mm One Plus ja mahdollisesti sen tuleva malli.
     

Jaa tämä sivu