1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS3 vs. PS4: Ostanko vielä PS3:n?

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi falante 12.09.2013.

  1. falante

    falante Member

    Liittynyt:
    03.04.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin, kertokaapa mitä mieltä: PS4 tulee kohta ja maksaa paljon, mutta on varmasti hurjasti edistyneempi laite. En omista vielä PS3:sta.

    Ostanko PS 3:n? GTV V kutkuttaa pahasti...

    Kutkuttava on tuo 12Gb malli. Sitä Prisma myi pienen erän hintaan 119e. Siihen 10e
    kovalevytelakka ja sitten 1 Tb kovalevy, niin eiköhän siinä olisi aika hyvä kone noin 200 eurolla.

    Ja mitäköhän tarkoittaa huhut, että PS3:n pelit tulisivat Steamin tai muun verkkojakelun kautta PS4:lle? Tulevatko ne ladattavaksi täysihintaisina ja tuleeko valikoimasta edes kattava?

    Jos on jonkun mielestä tyhmä ja ajastaan jäljellä oleva kysymys niin ei voi mitään.
     
  2.  
  3. miksu1997

    miksu1997 Member

    Liittynyt:
    06.06.2011
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juuh minun ehdotukseni on että ostat Ps4. Koska kumminkin uudempi ja parempi rauta. eikä tuo ps4 kumminkaan maltaita maksa
     
  4. Bodomed

    Bodomed Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2006
    Viestejä:
    362
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No jos tässä vaiheessa vasta miettii siirtyvänsä edistyneempien konsoleiden mailmaan. Kuten xbox 360 ja PS3:nen. Niin neuvoisin vaikka nyt ostamaan tuon xbox 360. Sille sitten tuon GTA V:n saattaa saada jopa ihan bundlena jostain. Sitten ostat ensi vuonna PS4:sen. Kun myynti ja laitteiden saatavuus on tasautunut. Jos nyt ei niin tulen palava kiirre ole hypätä next gen polveen? Itse juurikin hommasin xbox 360 PS3:sen tilalle ja ennakkovarasin tuon PS4:sen jo heti sen myyntipäivän julkistuksen seurauksena.
     
  5. miksu1997

    miksu1997 Member

    Liittynyt:
    06.06.2011
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tässä tullaan kysymykseen että miksi boksi. Ku ei kerta voi netissäkään pelata ilman sitä hemmetin live goldia. Eikä mitään bonuksia tule päälle. ps plussassa sentään tulee pelejä, teemoja ja appeja. Se on mielipide kysymys. Ja jos pelaa offlinessa. Niin sama se boksi olla. Mutta jos 12 gb slimin ostaa. Niin eihän sillä melkein voi pelatakkaa. Kun Gta kumminkin asentaa pelin kovalevylle.
     
  6. swod

    swod Regular member

    Liittynyt:
    11.01.2009
    Viestejä:
    321
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Itse ainakin ostaisin edlleenkin ps3:en. Vaikka vielä viidenkin vuoden päästä. Nythän tuo ps3 on vieläkin mun pussille liian kallis. En oikein ole perehtynyt Ps3 pelitarjontaan tarpeeksi, mutta ainakin Twisted metal ja joku änäri sille tulisi varmasti hommattua. Ps4 pelitarjonnasta minulla ei ole juurikaan hajua. Wiin m' ostan seuraavaksi. Halpa ja sille on paljon hauskoja party ja urheilupelejä.
     
  7. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Itselläni tilttasi X360 tuossa männä viikolla, todennäköisesti tuuletin tms prakaa. Katselen, josko jaksan korjailla, mutta summaryna: en alkaisi enää tässä vaiheessa ostamaan nykyisen sukupolven konsolia (X360 / PS3) vaan suosiolla ostaisin nyt vuodenvaihteen hujakoilla jommankumman.

    Eli omassa tapauksessani: jos X360 ei pikkukorjailuilla herää henkiin, ostoslistalle menee Xbox One tai PS4.
     

Jaa tämä sivu