1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS 3 netti ei toimi

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi trage 03.04.2008.

  1. McTre

    McTre Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2008
    Viestejä:
    490
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos osaat laitta WLAN suojauksen päälle. Niin resetoi, mutta jos et niin ihmiset pääsevät käyttämään nettiäsi.
     
  2.  
  3. trage

    trage Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2007
    Viestejä:
    378
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko tuolla nyt niin väliä asun maa seudulla ja naapurilla ei ole tietokonetta ja eikös tuo ole 300m kantavuus?
    E:ja eikös tuolla linkissä kerrota miten se lukitaan?vai mitä tuo tarkoittaa kun pitää laittaa salasanat ja muut?
     
    Viimeksi muokattu: 12.04.2008
  4. McTre

    McTre Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2008
    Viestejä:
    490
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No itselläni ei ole suojausta Wlanissa vaikka en en ihan maalla asukkaan. Tapana on se että jos liikenteeni on hidas, niin plokkaan vieraan macciosoitteen.

    Et tarvitse salausta. Joten Resetoi se purkki.
    Ennen kuin resetoit ota selvää tarvitseeko palveluntarjoajalla jotain erikoisia asetuksia ? Mikä liittymä sinulla on ?
     
  5. trage

    trage Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2007
    Viestejä:
    378
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viestiä ei näytä tulevan...
    No ihan sama eli nyt se ongelma on siinä IP:ssä eli sitä ei löydy PS 3 sella mutta singaali on 100% eli resertaanko boksin??jos reserttaan niin kertokaa tarviiko sen jälkeen tehdä mitään että saan kannettavan netin toimimaan vai haenko ihan normaalisti tuon boksin?ja toinen on että miten onnistuu tuo lukitus onko vaikeaa??
    E:ja sit kysyn viell palomuurista eli mit pit teh ett saan reiän?
    Sygate personal firewall on käytössä ja avira antivir..
    ja tuosta netist onnistuisiko jos laittaisin tämän koneen ip:n manuaalisesti pleikkaan vai pitääkö olla eri ip:eet?
     
    Viimeksi muokattu: 13.04.2008
  6. McTre

    McTre Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2008
    Viestejä:
    490
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jokaisella laitteella on oma IP. Jos koneesi Ip on vaikka 192.168.1.1 niin laita pleikalle 192.168.1.2.

    Mikä ADSL operaattori sulla on ?
    Mikä windows ?
    Miksi tahdot aukottaa palomuurin ?

    Kannettavaan ei tarvi tehdä muuta kuin valita langaton verkko uudestaan(saatta toimia itsestään)
     
  7. FULLHD

    FULLHD Member

    Liittynyt:
    24.07.2007
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ei helvata kohtalo toveri. mulla sama ongelma ps3 nen ei päästä nettiin mullakin ko telewellin purkki. saan herjaa vain että palvelimen kanssa kommunikoitaessa tapahtui virhe 80710102 tämä on dns virhe? ip haku onnistui internetti yhteys epä onnistuu . homma ei tunnu onnistuvan millään?? mm purkin resetointi , ps3 sen automatiikka haulla niin wlanina kuin lähiverkko asetuksilla ei auta . mitä siis voin tehä? kertokaa mullekkin kun keksitte.
     
  8. trage

    trage Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2007
    Viestejä:
    378
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ensinnäkin meillä EI ole sama ongelma minulla ei löydä tuota ip:tä....
    kone on XP ja ADSL operaattori Elisalta tuli koko höskä muusta en tiedä.palomuurin puhkominen:jos ei sitä ole pakko niin ei sitten.
    Tässä vielä yksi kysymys eli netti ei toim vieläkään 1)Resertoinko boksin??2)laitanko Manuaalisesti IP:N ja jos laitan niin mistä tiedän/päättelen mikä on tyhja vai pitääkö kokeilla kaikkia??3)jokin muu keino saada toimimaan??voisiko jossain koneen asetuksissa esim. olla vika?
     
  9. McTre

    McTre Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2008
    Viestejä:
    490
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    resetoi purkki
    Mutta kun vielä netti toimii, niin varmista että tiedät miten saat koneella yhteyden wlan tukiasemaan.
     
  10. FULLHD

    FULLHD Member

    Liittynyt:
    24.07.2007
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    moro . tragellekkin tiedoks . että otin eilen telewellin huoltoon/myyntiin yhteyttä mailitse ko ongelmista sain seuraavaa palautetta asia koskeneekin mahdollisesti myös muita telwellin purkin omistajia tässä palaute>>> tiedossamme on että ps3seen tulleet päivitykset on poistanut ko modeemin toiminnan ,tämä ei kuitemkaan ole modeemista johtuvaa . jos näin on niin hyvä sony!!!!!!!!!!!!!!!!!!! päivitykset siis rampauttaa modeemeja toimimasta great! mikä modeemi sitten mahtaa toimia ps3sen kanssa toivottavsti joku tietää nyt hyvät neuvot tarpeen. miten voi olla näin vaikeaa..
     
  11. McTre

    McTre Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2008
    Viestejä:
    490
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla on c+vaha telewell, mutta ostakaa zykcell
     
  12. mulkukka

    mulkukka Regular member

    Liittynyt:
    15.04.2008
    Viestejä:
    108
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi Mulla on ps3 alakerrassa. Meidän Langaton ADSL on yläkerrassa tietokoneen kera. Kysymys on että mikä on fiksuin tapa saada internet toimimaan ps3ssa. Se ethernet kaapeli pitää kai vetää vapaaseen porttiin ADSLään. on todella vaikeaa vetää jatkojohtoja yläkertaan asti että onko jotain helpompaa tapaa saada yhteys? Eli voiko hankkia toisen ADSL laatikon ja kytkeä se alakerran verkkopistorasiaan. En tiedä näistä verkkojutuista oikeen mitään mutta jos löytyisi apua, se olisi tarpeen.

    kiitos
     
  13. trage

    trage Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2007
    Viestejä:
    378
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mutta sinä saat ainakin IP:een minä en saa sitäkään...
    Mutta kun vielä netti toimii, niin varmista että tiedät miten saat koneella yhteyden wlan tukiasemaan.??voiko joku suomentaa..netti hommat ovat minulle utopiaa
     
  14. FULLHD

    FULLHD Member

    Liittynyt:
    24.07.2007
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tuli vaan mieleen että ootko kokeillut piuhallisella yhteydellä toimivuutta? ja tuo tuki asema juttu pitäisi hoitua ps3sen automatiikalla eli laitat ps3 sesi netti asetukseksi wlan ja sitten valitset haku toiminnon sillä ps3sesi pitäisi löytää tuki asemat automaattisesti . minä en jaksanut enään telwelliä ostin zyxellin ja homma lähti pelittää heti johdot kytkettyä ei mitään ongelmia. eli jos kärsivällisyys loppuu niin zyxeliä vaan kehiin..
     
  15. trage

    trage Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2007
    Viestejä:
    378
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    OK olen kokeillut piuhalla...tosta resetoinnista odottelen yhä ohjeita
     
  16. juudu

    juudu Regular member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    264
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä täällä toimii ps3 2.30firmwarella ja telewellin ea-510v3 purkilla. Kummallakin, wlanilla ja piuhalla!
     
  17. trage

    trage Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2007
    Viestejä:
    378
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    missäköhän minulla vika eli jos noin monella se kuitenkin toimii miksei minulla?täytyy tänään kokeilla kikkoja tuosta PS3:sesta...Eli te olette sitä miältä että tietokoneessa ei ole vikaan vaan se on tuossa PS3:sessa??juudu oletko resetoinut purkkisi joskus?
     
  18. trage

    trage Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2007
    Viestejä:
    378
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joop tänään kokeilin kaikin keinoin ei löytänyt IP osoitetta joten nyt Resetoin luin tuosta Googlesta ja siellä puhuttiin konffauksesta tuo sana näissä hommissa on enemmän kuin utopiaa eli mitä tuo tarkoittaa liittyykö tuo minun ongelmaan ollenkaan??ja toinen pistänkö boksini sen jälkeen Bridget:tiksi vai Routing:iksi??ja mistä laitan tuon asetuksen että kumpi se on??ja kertokaa löytääkö tuo normaalisti tuon koneen missä se on kiinni ja tämän kannettavan ja tuon PS 3:sen?
     
  19. FULLHD

    FULLHD Member

    Liittynyt:
    24.07.2007
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    siltaavassa(pure bridged) toimii jos on toimiakseen,voit myõs kokeilla käyttää ps3stasi palomuurin yli,eli nat pois pããltã telwellist.ei ps3seen põpôjã tartu... ja verkko pelaamista ajatellen suositten tuota joka tapausessa..... toivottavasti olin avuksi
     
  20. FULLHD

    FULLHD Member

    Liittynyt:
    24.07.2007
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ainiin kãy telwellin sivuil ,siet jostain pitãisi löytyy ohjeet konfaukseen ps3sta varten. konfaus eli suomeks kaikki asetukset pitãã tehã manuaalisesti telwelliin. tarvittaessa laita ,mailia telwellin huoto/myyntiin ja pyydã ohjeet ps3konfaukseen...
     
  21. trage

    trage Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2007
    Viestejä:
    378
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    resetoin purkin mutta mitään ei tapahtunut??pitääkö siis POWER valonki välähtää?
     

Jaa tämä sivu