1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Poweri kysymys

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi tutkapoika 22.07.2014.

  1. tutkapoika

    tutkapoika Newbie

    Liittynyt:
    15.04.2014
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Terve

    En löytänyt vastaustani kysymykseen, niin päätin ottaa siitä vielä täällä selvää.

    Elikkä omistan XFX 550w virtalähteen ja mulla on 2x Asus geforce GTX 660 OC 2GB GDDR5 näyttiksiä koneessa kiinni.
    Niin tässä ykspäivä alkoi kuulua sellaista sirinää, tiedän että XFX virtalähteissä on sirinä mahdollisuuksia, mutta kysymykseni kuuluu..
    Onko mahdollista että sirinä kuuluu siksi, koska minulla on 2 näyttistä samanaikaisesti kiinni ja virta ei riitä pyörittämään molempia kunnon teholla?
    Yhdellä näyttiksellä ei sirinää ilmene.

    Osat:
    AMD FX-6300 six-core 3.5GHZ 14MB AM3+ 95W BOX
    ASUS M5A97 EVO R2.0 SocketAM3+ DDR3 ATX
    G.Skill SNIPER Edition - DDR3 - 1866 MHz - 2 x 4GB
    PRO550W (2x PCIe, grau)
    2x ASUS GeForce GTX 660 OC DCII 2GB GDDR5
     
  2.  
  3. Boss93

    Boss93 Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2011
    Viestejä:
    972
    Kiitokset:
    33
    Pisteet:
    38
    Hyvinkin mahdollista, koska: Useampi näyttis -> Suurempi virrankulutus -> Poweri suuremmassa rasituksessa -> Enemmän lämpöä jne.
     
    tutkapoika kiitti tästä.
  4. jambo76

    jambo76 Member

    Liittynyt:
    10.03.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei, minulla on melkein sama kokoonpano, ainoa ero on virtalähde (CORSAIR Builder Series CX 750 Watt), muistin määrä G.Skill Ripjaws X Performance - DDR3 1866 MHz 32Gb ja vesijäähy
    Antec KÜHLER H2O 1220.
    Kysyisin off topic, olisin kiinnostunut laittaan itselleni myös
    toisen ASUS GeForce GTX 660 OC DCII 2GB GDDR5 ?!? Kuinka sinulla pyörii pelit ja millä flopseilla yms.?
    Olisi erittäin kiitollinen jos kertoisit kokemuksistasi ja Pros & Cons?
    Voit vaikka laitta privatea EDIT: ei s-postiosoitteita foorumille, yhteydenotot yv:llä. -IlmoPJ
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 25.08.2014

Jaa tämä sivu