1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Pokemon go Windows Puhelimelle?

Viestiketju Windows Phone -osiossa. Ketjun avasi pseppo 19.07.2016.

  1. pseppo

    pseppo Newbie

    Liittynyt:
    19.07.2016
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Terve!

    Tässä oon internetin ihmeellistä maailmaa katsellut läpi ja koittanut selvittää, että onko tällä hetkellä mitään toimivaa tapaa saada tuo kaikkien rakastama pokemon go toimimaan esim. omassa Lumia 920:ssa?

    Ajattelin että tähän ketjuun voisi ilmoitella, jos jonkin keino siihen on?

    Itse katsoin jotain let me hack sivustoa vai mikä tuo olikaan, jossa oli pokemon go:sta XAP-filu jaossa (tuohan lienee Windows Phonen tiedostotyyppi?). Ainoa siinä on että tarvitsee, jokin survey täyttää ja ajattelin sitä kokeilla tossa myöhempänä, mikäli muita keinoja ei löydy. Youtubesta löytyy aika paljon videoita joissa sivustoa suositellaan, ja näissä videopätkissä peukku on melki se 90%.

    Tässä niistä yksi
    View: https://www.youtube.com/watch?v=N49yRJrkOTg


    Ilmoittelen heti kun/jos tuo toimii tai ei. Tällä hetkellä en vielä pääse omalle koneelleni.
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,495
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Kaikkien rakastama?
    Nyt yleistät raskaamman kerran, minä en rakasta tuota.
    Olehan varovainen, paha tietokoneöttiäinen voi vallata puhelimesi ja käyttää sitä pimeyden töihin.

    Kaikki, jos muistatte, tuo Pokemon kun ekan kerran ilmestyi joskus aikoja sitten, sen tunnusmusaahan jouduttiin muuttamaan liian suorasukaisen ostokehoituksen takia, tai ainakin asiasta kohistiin....
    Hypeä...

    T: Vesku
     
    rane1958 kiitti tästä.

Jaa tämä sivu